הילדה שלי לא ישנה בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילדה שלי לא ישנה בגן
    מיה
    23/08/2010

    התינוקת שלי בת שנה . ב 4 חודשים האחרונים היא היתה במעון.(בין השעות 8-16) .למעט מספר פעמים נדירות , הזמן הממוצע שהיא ישנה במעון היה בין רבע שעה לחצי שעה.
    היו ימים שהיא לא ישנה בכלל במעון !!
    כאשר הייתי לוקחת אותה מהמעון היא הייתה נרדמת מיד במכונית או מיד שהיינו מגיעות הביתה למשך שעתיים .
    הרגלי השינה שלה כאשר היא בבית : שנת בוקר (כ 40 דקות ) ושנת צהריים (1-2 שעות) .
    השבוע היא עוברת לגן חדש. אני מאוד רוצה שהיא תישן בגן החדש. יש עצות ? מה כדאי לעשות ?
    אם דרוש עוד פרטים אשמח לתת.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילדה שלי לא ישנה בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה בגן

    אילנה וינר-ריבקה
    01/09/2010

    אני מבינה שאת מאד רוצה שביתך תישן בגן ואת רוצה לדעת מה כדאי לעשות, אבל בעצם, צוות הגן הוא זה שיתמודד ויטפל בה בשעות הצהריים, ואי אפשר לדעת מראש האם יהיו קשיי שינה או לא בגן. יתכן ולביתך 4 חודשים לא יספיקו כדי להתרגל לסביבה עד כדי כך שהיא יכלה להשתחרר ולישון צהריים. כדדאי לדבר עם אחראית הכיתה שלה ולספר שבעבר היה קושי בשינת צהריים במסגרת אחרת,ולבקש דיווח ושיתוף פעולה סביב נושא זה.
    בהצלחה בתחילת שנת הלימודים, שתהיה תקופת הסתגלות קלה ככל הניתן.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו