רוצה את אמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה את אמא
    רותם
    27/08/2010

    שלום , יש לי תינוקת מתוקה בת חצי שנה , ילדה טובה , מתפתחת יפה ומאוד נוחה.
    עלי לציין שאני איתה בבית כבר חצי שנה ובעלי עובד מאוד קשה וכך יוצא שאני רוב הזמן איתה
    הבעיה היא שכשאני נמצאת בסביבה היא רוצה רק אותי , היא ממש מושיטה ידיים לעברי ומתחננת שאני ארים אותה .
    אם מישהו אחר מרים אותה היא ממש מחפשת אותי ...
    מה זה אומר?
    האם זה אומר שאני עושה משהו לא בסדר?
    ממש בהתחלה הייתי קצת אמא לחוצה וזה מהר מאוד עבר לי ושחררתי
    האם זה פשוט האופי שלה?
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רוצה את אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקרה זהה בדיוק לשלך!!

    הילה הרשקו
    28/08/2010

    בתי בת שישה וחצי חודשים,תינוקת מדהימה ובאופן כללי נינוחה , בחודש וחצי האחרונים כל פעם שהיא רק מניחה את מבטה עלי היא פורצת בבכי והופכת להיסטרית ממש,מביטה בי במבט של:תרימי אותי ,תהיי איתי,כאילו אומרת לי: "איך ייתכן שתהיי לידי ולא תעסיקי ותשעשעי אותי?"
    יש לציין שבסופי שבוע שבעלי איתה בבוקר(גם אתמול והיום) הוא איתה בסלון והיא רגועה ..משחקת לה ברוגע..צופה בטלוויזיה ,כך במשך שעה ,כשאני מתעוררת ומגיעה לסלון,בו ברגע שהיא רואה אותי היא פורצת בבכי היסטרי!!
    גם כאשר אני מרימה אותה היא עדיין לא שקטה (חשוב לי לציין שזה קורה כמה וכמה פעמים במשך היום..אך לא כל הזמן היא ככה..כשאני איתה אחרי התקפת הבכי ואנו משחקות היא נרגעת וצוחקת)
    אצל הסבתות ושאר המשפחה אותו סיפור,היא פשוט מלאך עד שהיא רואה אותי ו"מתחרפנת"
    מה עושים?????
    המצב מקשה עלי מאוד במשך ימי השבוע כאשר רק שתינו בבית ,אני מתחילה לעבוד בשבועות הקרובים...האם המצב הוא תופעה מוכרת ,האם הבעיה נעוצה בי??
    אנא עזרו לי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא השיבו בהקדם הבעיה ממש מקשה עלי

    הילה הרשקו
    28/08/2010

    תודה מראש ושבוע נהדר :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה את אמא

    פנינה ליבר
    31/08/2010

    הילה שלום
    לפי התאור שלך, התנהגותה של בתך השתנתה לפני כחודש וחצי. זהו השלב ההתפתחותי בו ילדים מתחילים להבחין בין המטפל/ים העיקריים שלהם לבין דמויות אחרות. וכשהמטפל העיקרי נפרד,נעלם (וזה בהחלט יכול להיות גם לעבור לחדר הסמוך ולנוח) הילד מביע את מחאתו, יתכן גם שבתך מגיבה לתהליכים שאת עוברת. תהליכים הקשורים לחזרתך לעבודה בעוד מספר שבועות, ואת זו שעסוקה בשאלה"איך יתכן שאני אעזוב אותה?" . ילדתך מגיבה לשינויים שאת כנראה עוברת ותעברי.
    פרידה אינה קלה לא לילד וגם לא לאימו, במיוחד אחרי תקופה ארוכה ששתיכם הייתן זו במחיצתה של זו. רוב האמהות שבות לעבודה ורוב הילדים מסתגלים לשינוי למרות הקושי. תהליך הפרידה חשוב שיעשה בהדרגה. אם יש לך שאלות נוספות אנא פני שוב ואנסה לעזור לך
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה את אמא

    פנינה ליבר
    31/08/2010

    רותם ערב טוב
    בתך המתוקה בת החצי שנה ,לפי דבריך נמצאת רוב היום אתך. זהו השלב בו היא מתחילה להבחין בין הדמות הקבועה שמטפלת בה רוב היום,שזו את, לבין דמויות מזדמנות . התפתחות זו הינה לחלוטין תואמת את גילה , ובעובדה שהיא מחפשת אותך היא מאותת "אמא אני מכירה אותך!!!". בהתנהלותך אין כל טעות. התנהגותה של ביתך תואמת את גילה ואת הסיטואציה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו