הסתגלות לגן בת שנתיים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסתגלות לגן בת שנתיים.
    אביטל
    13/09/2010

    שלום, הכנסתי את ביתי בת השנתיים לגן פרטי לחצי יום עד 13:00, לאחר ששהתה איתי בבית שנתיים, לא היתה באף מסגרת .
    ביומיים הראשונים נפרדתי ממנה היא בכתה ולדברי הגננת היא נרגעה מיידית, אכלה ארוחת בוקר. לאחר יומיים היא לא בכתה בבוקר היתה עצובה ורצה לכיוון אחת הסייעות, אוכלת בוקר וצהריים וגם עושה פיפי בשירותים( היא גמולה), הבעיה היא שאני מגיעה לאסוף אותה בצהריים היא יושבת משחקת בשולחן וכשהיא רק רואה אותי היא מחמיצה פנים ומתפרצת בבכי, זה לא מובן לי, למה היא בוכה כשהיא רואה אותי ואח"כ היא מחייכת. למה זה ככה? זה בסדר? או שהיא מאוד רוצה לבכות בגן ומתאפקת עד שהיא רואה אותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסתגלות לגן בת שנתיים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות לגן בת שנתיים.

    פנינה ליבר
    13/09/2010

    אביטל שלום
    ביתך "הרויחה" אמא במשך שנתיים. אני מניחה שהקשר בינכם ,לאור זה שאת היית הדמות המטפלת העיקרית הפרידה וההסתגלות קשים יותר. היא נפרדה ממך, מצאה דמות מטפלת אליה מיד התחברה . יחד עם זה היא אינה ממהרת לרוץ אליך כשאת מגיעה . זהו חלק מביטוי של "כעס" ואמירה אליך, אמא, למה עזבת אותי? אבל, תגובתה היא תגובה מאוד אופינית , חשוב להגיע לגן, להתקרב אל הילדה, להרגיע, ולתת את התחושה ששבת ואת שוב איתה כמו בעבר. כשהדפוס של הפרידה וההתחברות מחדש אחרי הגן יתקבע, תגובתה תשתנה והיא תשמח לפגוש אותך כל פעם מחדש וגם הפרידות בבוקר יהיו קלות יותר.
    שנה טובה
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה על תשובתך. גמר חתימה .

    אביטל
    13/09/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו