בכי של בני בן 7 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי של בני בן 7 חודשים
    רוחה
    18/09/2010

    אני מתביישת ממש לכתוב את ההודעה הזו אבל ליבי לא מניח לי אני אמא חדשה לבני בן 7 חודשים אני איתו בבית הוא ילד נוח ומקסים יצאה לו שן בראש השנה והוא מתפתח נהדר אנחנו גרים במושב ליד משפחה חמה ונהדרת ערב אחד הלכתי לשכנה בחצר אחרי שבני נרדם שבמרחק 5 מטרים מביתנו אולי פחות בני בד"כ לא מתעורר אחרי שהוא ישן אם כן רק ב2 או 3
    היה לי חשש אך אמרתי לעצמי 10 דקות ואני חוזרת אחרי 15 דקות חזרתי ושמעתי את בני בוכה הרמתי אותו נתתי לו לינוק ו חיבקתי אותו ואמרתי לו שהכל בסדר אמא פה הוא נרגע מיד וחזר לישון אני מפחדת שגרמתי לו חרדה או חוסר ביטחוןאני יודעת שלעולם לא אחזור על כך שנית האם מפעם אחת יכול להגרם נזק אני יודעת שזה לא ידוע יכול להיות שכן ויכול להיות שלא אשמח לשמוע את דעתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי של בני בן 7 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות ריגשית

    ליליה טאוויל טפלר
    27/09/2010

    התפתחות ריגשית היא לרוב תוצר של חוויות מצטברות, לעיתים אירוע טראומטי עלול לצרוב רושם עמוק יותר, אך נשמע שבמקרה המדובר יש יותר משקל לחוויות המצטברות היומיומיות החיוביות, ולא לארוע הבודד של היעדרותך. במידה ולא חל שינוי בדפוסי הקשר של ילדך אלייך, אין הצמדות וכד', כנראה שאת יכולה רק ללמוד מהמקרה ולהמשיך ולהנות מבנך ללא חרדה שגרמת נזק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו