ילד בן 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3
    סומא
    01/10/2010

    שלום
    אני אמא לשני ילדים הגדול בן 3 והקן בן 10ח'... הבעיה עם הילד הגדול שכל הזמן יש איתו קשיים.. מהלידה קשה איתו בהתחלה היינן עם ההנקה והשינה..עכשו עם האכילה וגם הבעיה העקרונית היא משמעת.. הוא ילד שכל הזמן שהוא בבית הוא בוכה/מתבכיין.. "בגן הוא מתנהג יפה". בכל מקום שהוא נמצא איתנו המצב קריטי.. מתחילת שנה הלימודית הוא כל לילה מתעורר עם פיפי בתחתונים או קם בבוקר רטוב..ולפעמים גם בשעות היום הוא מפספס.. היום אמר שהוא נכנס לעשות קקי בד"כ הוא נכנס לשירותים וכשמסיים הוא קורא לי..אמר לי אני נכנס לשירותים ואחרי כמה דק' קרא לי וראיתי שהוא עשה בתחתונים, גם הוא הייה עסוק בצעועים לקח אותם איתו לשירותים וקנראה בגלל כך הוא עשה בתחתונים.. למרות שנגמל לפני שנה, והיה מתעורר נקי בכל בוקר וקם בלילה לעשות פיפי..
    היום גם צייר לי על הקירים בבית דבר שלא עשה קודם.. וגם נותן מכות לאחיו בזמן האחרון..למרות שקבלת האח החדש עברה בשלום וללא בעיות.. יש לציין שלא עבר אירועים חדשים הוא באותו גן שהיה בשנה שעברה..
    יש להוסיף שאבא שלו צועק הרבה בבית..ומתחיל לריב איתי על שטויות מול העיניים של הילדים..הדבר הזה לא חדש..זה האופי שלו שאני לא מצליחה לשנות..
    איך עלי להגיב לילד על כל ההתנהגויות שלו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3

    פנינה ליבר
    03/10/2010

    סומא שלום רב
    התגובה של בנך ה"גדול" הינה תגובה מאוד שכיחה. פעמים אנחנו עדים לנסיגה בהתנהגות של האח הגדול סמוך להולדת אח. הנסיגה מתבטאת באותם תחומים, ובאותם זמנים ,כמו זמן ההנקה שבו הילד מאותת גם אני רוצה אותכם, ההורים. מבחינתו אם יחזור ויהיה תינוק אולי יזכה להתיחסות המיוחדת, בעיניו שזוכה אחיו. ולכן כל עניין הרגרסיה להרטבה, הנזקקות אליך בזמן הנקה הם בדיוק התגובה שלו להולדת אחיו. לגבי ההתנהלות בבית, הצעקות בינם ובין בן זוגך, אם נראה לך שזה מוגזם, וכך את מתארת את זה. אני מציעה לשוחח עם בעלך, ואם לא עוזר לפנות ליעוץ.
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    נשואה
    03/10/2010

    אז איך עלי לענות להתהגויות האלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו