חרדת נטישה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדת נטישה?
    מור
    02/10/2010

    שלום,
    אני אמא לפעוטה בת שנה ו-3 חודשים. עד לפני חודש בערך בתי היתה עצמאית לחלוטין. היתה משחקת לבד מסתדרת לבד בכל מצב.
    לפני כחודש, אפילו קצת לפני שהיא נכנסה לגן החדש (שנה שעברה היא היתה בתינוקיה עם כ-8 ילדים והיום במעון 18 ילד), היא פיתחה תלות מאוד חזקה בי. היא לא מוכנה ללכת לאף אחד, אפילו לא לבעלי. לא לסבא וסבתא שהיתה קשורה אליהם מאוד. היא נצמדת אלי גם כשרק אני והיא לבד וכל שכן שאנחנו בסביבה של ילדים אחרים.
    מיותר לציין שהיא בוכה ממש כשאני משאירה אותה עם מישהו אחר , עם בעלי או בגן או אפילו כשאני נעלמת לכמה שניות לחדר אחר בבית..
    האם מדובר בחרדת נטישה? ואיך אני פותרת את זה?
    אודה לעזרה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדת נטישה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ותלות

    ליליה טאוויל טפלר
    03/10/2010

    למור שלום רב, סיפרת שהתגובה של ביתך אופיינית עוד לפני הכניסה לגן החדש ואולי קשורה לימים של אוגוסט, אולי ביליתן שעות ביחד או להיפך היתה בשמירה אצל מישהו אחר? האם גם את חששת מהמעבר לגן החדש ואולי זה עבר אליה?
    בכל אופן טבעי שהמצב יחריף במהלך החודש הראשון והחופשות המרובות שהיו מהגן. מבחינת הגיל יתכן שהחלה להגיב לפרידות ממך. נסי לשחק בבית בקוקו ומחבואים ולתרגל איתה במשחק מצבים שהעלמות והופעה מחודשת שלך, הוסיפי מילים רכות שבהן את מסבירה שאת הולכת וחוזרת, שתפי בכך גם את האב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו