מילים לא יפות לאמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מילים לא יפות לאמא
    רוני
    03/10/2010

    שלום לך אני מוטרדת כיוון שאני ובעלי במהלך ויכוח(לאחרונה יחסינו התערערו) הרמנו את הקול ובעלי כינה אותי מטומטמת סתמי את הפה ביתי בת 3 וחצי שמעה זאת ואתמול(לאחר כשבוע מהויכוח), אמרה לי אמא את מטומטמת סתמי את הפה וחזרה על כך מס פעמים בכוונה כדי שאשים לב אליה ואגיב. אני בחרתי להתעלם מכך כי אם אומר לה להפסיק היא תמשיך דווקא. מה לעשות בהמשך במידה ותחזור על כך? האם להתעלם ממנה היה נכון? או ל"העניש" ואם להעניש אז איך להעניש ילדה בגילה? אני בדכ לא מענישה כי היא ילדה נהדרת ואין צורך להעניש אותה . מה לעשות כיצד להגיב?כדי שזה לא יחזור על עצמו? מבקשת עצה במהרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מילים לא יפות לאמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מילים לא יפות לאמא - תגובה

    פנינה ליבר
    04/10/2010

    ילדתך בת השלוש וחצי,לא בטוח שמבינה מה המשמעות של "אמא מטומטמת" אבל היא מבינה שזה נאמר בקונטקסט מסוים של רוגז וכעס ואני מניחה שאמרה את זה כשמשהו הרגיז אותה. אם זה אכן כך כדאי לךהתיחס עניינית לכעס שלה או כמו שצינת לצורך שלה שתשימי לב אליה. לא ממליצה להתחיל להסביר ולהטיף, לא בשלב זה. מאוד ממליצה שאת הויכוחים בניכם תנהלו , עד כמה שאפשר לא לידה. ויכוח קולני מפחיד ומאיים על הילד כי הוא חש שמשהו לא טוב ולא בטוח מתרחש.
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו