הנקה והירדמות בן חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה והירדמות בן חצי שנה
    דידי
    03/10/2010

    יש לי 2 שאלות בנוגע לזה,
    מה איה אני אמורה לעשות ביום שהחליט להפסיק להניק ואז גם אחדל להיות המוצץ שלו... איך אוכל להרגיל אותו בשלב ההתחלתי להירדם בלעדיי (בלי הציצי)... גם בלילה וגם בכל הפעמים שנירדם גם במשך היום.

    שאלה שנייה, אין לי בעיה עם העובדה שתינוק שלי משתמש בשד כמוצץ. זאת עובדה ידועה לכולנו לכל המניקות שבינינו... שהנקה זו הקרבה באיזה שהוא מקום והאימא צריכה להתכונן לכך נפשית ,שתהיה מסוגלת להיות זמינה לצרכים האלה לפחות בחצי השנה הראשונה. הבעיה מתחילה בכך שאחרי שנירדם ועליי ומצץ אותי כמוצץ ואני באה להניח אותו במיטתו מתעורר לעיתים ומתחיל לבכות... השאלה מה עליי לעשות במצב כזה ?!...... יוצא שאני מחזירה אותו שוב לציצי וחוזר חלילה.. זה יכול לקרות 4-5 פעמים בלילה (לא מוכן לקחת שום מוצץ.. ניסיתי הכל!).. אני יודעת שזה לא שפוי והייתי מעוניינת לשנות זאת אבל איך ... לא רוצה להפסיק את ההנקה בגלל סיבה שכזו...
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה והירדמות בן חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה והירדמות בן חצי שנה - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    05/10/2010

    המלצתי היא שתמשיכי להניק אך תנסי להבחין בין הזנה לנחמה והרגעה. עלייך להכניס למאגר הדפוסים בקשר בינכם מצבים נוספים מרגיעים, וגם האפשרות של הרגעה עצמית. בגיל הזה מוטב לא לשמש לתינוק כמוצץ, כי אז הוא תלוי בך להרגעה תמיד ואינו לומד להרגע בכוחות עצמו או להפנים דרכי הרגעה אחרים שאת יכולה להעניק לו כגון מילים מרגיעות, טון דיבור, אשר משקף לו גם דרגות שונות של מצוקה ומלמד אותו בהדרגה, שיש לפעמים והמצוקה שלי גדולה- למשל אם קיבלתי מכה ולפעמים אני קצת מתוסכל, אך אין משהו דרמטי שקרה, כך יבסס סף תיסכול גבוה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו