איך להגיב?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך להגיב?
    רותם
    06/10/2010

    בתי בת שנה ו-7 חודשים, ילדה שניה (עד לאחרונה התנהגות רגילה לחלוטין) החלה לאחרונה בהתנהגות שאינני יודעת איך לפרש. כאשר רוצה משהו ולא מקבלת צורחת,משתטחת, מרביצה ומשתוללת. ניכר כי היא ילדה סקרנית עצמאית ובטוחה בעצמה ואני יודעת כי ניתן לייחס את ההתהגות לאופייה,לגילה, לחוסר יכולת להסביר מה היא רוצה עד הסוף.. בכל אופן, לאלימות אני מגיבה בשלילה מוחלטת מדברת איתה ואליה, חובקת אותה מאחור. לעיתים מנסה להסיח את דעתה מהעניין סביבו היא "נדלקת" ולעיתים נותנת לה את מה שרצתה ולא הולכת "ראש בראש"-תלוי בסיטואציה
    הגננת בגן מתארת אותה כנוחה ומקסימה ואכן גם אני ראיתי זאת עד לפני כמה חודשים.
    אני ממש זקוקה להכוונה כיצד להתנהג..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך להגיב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להגיב? - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    07/10/2010

    נשמע שאת פועלת כראוי, מומלץ שתוסיפי במילים פשוטות שיקוף של הרגש ("את עכשיו כועסת כי מאד רצית....) ווהבהרה של ההתנהגות הלא - רצויה (את יכולה לכעוס... אך את לא יכולה להרביץ, למשל). תפקידך כהורה להכיל ולווסת את ההתנהגות הסוערת שלה, השתדלי לדבר על הרגש וההתנהגות ללא שיפוט או כעס, תהיי אמפטית לקושי שלה כרגע בהיותה סוערת, אך גם את נותנת בטון הדיבור הרגוע שלך פרופורציות] שמה שקורה לא כל כך נורא. מקווה שעזרתי. ליליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו