שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אלי
    08/10/2010

    שלום. הכנסתי את ביתי בת השנה ו10 חודשים לפעוטון בפעם הראשונה.. היומיים הראשונים היו נפלאים.. ללא בכי וכשבאנו אפילו לא הראתה סימנים של רצון ללכת הביתה... ואז ביום השלישי כבר נפל לה האסימון והפרידה מלווה בבכי וצרחות והגננת אומרת לי שהיא נרגעת קצת ואז בוכה וכך הלאה למשך כל היום, בקושי אוכלת.. ובבית היא בסדר גמור שמחה אך כשהולכת לישון בוכה מתוך שינה וצועקת, מסתובבת כל הזמן במיטה ולא מצליחה להירגע.. (לפני כן ישנה לילה שלם בלי בעיות בלי בכי ) . אני יודעת שכל זה נורמלי לשלב ההסתגלות אבל עדיין זה כמו סלע ענק שישב לי על הלב. איך אני יכולה להתמודד עם זה אישית ? ואיך אני יכולה להקל עליה??

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    10/10/2010

    אני ממליצה בכדי להקל על ההסתגלות, השהות בפעוטון תהייה מדורגת, שבמשך הימים הקרובים שהותה תהייה קצרה יותר, אם יש באפשרותך, ביום הראשון תקחי אותה כעבור שעתיים, אחר כך שלוש שעות , וכך להגיע למצב שמכירה יותר את הצוות ואז להאריך את השהות. אם יש אפשרות כשת באה לאסוף אותה - את יכולה להשאר שם ביחד איתה עוד פרק זמן קצר שבו את מתווכת עבורה- מכירה יחד איתה את הצוות, את הילדים , ואת פינות הגן השונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו