מילים לא נעימות לאמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מילים לא נעימות לאמא
    נובלה
    09/10/2010

    שלום,
    יש לי ילד בן 3 ותינוקת בת 10 חודשים. אני בבית כרגע יחד עם הילדה והבן שלי בגן. ההסתגלות לתינוקת עברה עד כה בשלום יחסית אך, הבן שלי עם הזמן בתחושה שלי קצת מרוחק ממני והתקרב יותר לאבא שלו. בעלי חוזר מאוד מאוחר מהעבודה ולא תמיד יוצא שהוא רואה אותו כל יום או שהוא רואה אותו כשהוא כבר במיטה ואז זה רק לכמה דקות. מצד אחד אני שמחה שהוא מתקרב לאביו ובטוחה שהוא מתגעגע אליו אך קשה לי לשמוע אותו אומר במיוחד בסוף שבוע שהוא לא רוצה אותי שאני לא אלביש אותו והיום אפילו אמר לי שהוא לא אוהב אותי.
    אני לא ודעת איך להתייחס לזה אני נורא משתדלת להעניק לו חום ואהבה ועד שהילדה נולדה הוא היה מאוד קשור אלי פתאום הוא כבר לא ממש, אני מרגישה בהבדל ולא ממש יודעת מה לעשות, קשה לי עם זה כי נראה שזה גם נובע אולי מכעס שיש לו אלי. אני בבית יותר מחנכת כי אני יותר עם הילדים ובעלי קצת םחות כי הוא רואה אותו פחות אז הוא מבליג יותר בסופשבוע.
    בדרכ בסופי שבוע בעלי יותר איתו ז"א מלביש מקלח וכו וזה עוזר לי אך בגלל המצב אנחנו מתחלפים כדי שבעלי יוכל להיות יותר עם הקטנה ולהעניק גם לה תשומת לב ואני אהיה עם הגדול אך לפעמים הוא לא רוצה וממש בוכה.
    אשמח אם תעזרו לי, מה אני יכולה לומר לו כשהוא אומר לי לא רוצה את אמא, לא אוהב, זה פשוט קורע לי את הלב לא יודעת איך להתמודד עם זה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מילים לא נעימות לאמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה מדלגים על השאלה שלי?ענו לי בבקש

    נובלה
    10/10/2010

    נובלה שלום רב
    התגובה של בנך הבכור הינה תגובה אופינית לילד ש"איבד"את מקומו שאחד והיחיד. רק הבכור מרגיש את התוספת במשפחה בכזו עצמה. יותר מזה הוא מרגיש שהוא מפסיד אותך כל יום כל היום, את בבית עם אחותו והוא צריך להפרד. אין ספק שהוא כועס ומביע את מחאתו דרך כביכול התרחקות ממך וניסיון קרבה אל אביו. הוא כאילו מדשר, אני לא רוצה אותך, ומנסה להמנע מהתחושה והמחשבה שאולי את לא רוצה אותו. אני מסכימה שמה שאומר הינן מילים לא נעימות לאמא, ולכל אמא, אלא שלפחות באמירתו הוא מביע את ההרגשה שלו ומאפשר לך ולאביו להגיב אליו. לכן, אל תבהלי, חזרי אחריו למרות "כביכול" ניסיונות הדחיה שלו, אל תתיאשי, חבקי, דברי, דובבי, והביעי את אהבתך אליו גם אם הוא ינסה בשלב הראשון לדחות את תגובתך. וכמו שאמרת יש גם רווח בהתקרבות של אביו אליו וכדאי להעצים התקרבות זו דרך משחק משותף לאבא ולבן ובכך לפתח דמות הזדהות נוספת מלבד הדמות האימהית. אל דאגה , זוהי דנמיקה אופינית במשפחה המתרחבת בשלישיה, אב אם ובן לרבעיה ויותר.
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מילים לא נעימות לאמא - תגובה

    פנינה ליבר
    10/10/2010

    נובלה שלום רב
    התגובה של בנך הבכור הינה תגובה אופינית לילד ש"איבד"את מקומו שאחד והיחיד. רק הבכור מרגיש את התוספת במשפחה בכזו עצמה. יותר מזה הוא מרגיש שהוא מפסיד אותך כל יום כל היום, את בבית עם אחותו והוא צריך להפרד. אין ספק שהוא כועס ומביע את מחאתו דרך כביכול התרחקות ממך וניסיון קרבה אל אביו. הוא כאילו מדשר, אני לא רוצה אותך, ומנסה להמנע מהתחושה והמחשבה שאולי את לא רוצה אותו. אני מסכימה שמה שאומר הינן מילים לא נעימות לאמא, ולכל אמא, אלא שלפחות באמירתו הוא מביע את ההרגשה שלו ומאפשר לך ולאביו להגיב אליו. לכן, אל תבהלי, חזרי אחריו למרות "כביכול" ניסיונות הדחיה שלו, אל תתיאשי, חבקי, דברי, דובבי, והביעי את אהבתך אליו גם אם הוא ינסה בשלב הראשון לדחות את תגובתך. וכמו שאמרת יש גם רווח בהתקרבות של אביו אליו וכדאי להעצים התקרבות זו דרך משחק משותף לאבא ולבן ובכך לפתח דמות הזדהות נוספת מלבד הדמות האימהית. אל דאגה , זוהי דנמיקה אופינית במשפחה המתרחבת בשלישיה, אב אם ובן לרבעיה ויותר.
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך

    נובלה
    10/10/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו