ירידה בתאבון של תינוק בן 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בתאבון של תינוק בן 4 חודשים
    חייה
    11/10/2010

    שלום רב,
    אני אמא לתינוק בין ארבע חודשים, ובחודש האחרון הוא פשוט ירד בהרגלי האכילה שלו באופן דרסטי במקום 120 מ"ל הוא אוכל רק 60 מ"ל ואז מקיא את הפיטמה החוצה.
    יש לציין שבעקבות כך התחלתי לתת לו בקבוק והוא גם בו לא מעונין.
    האם הדבר אמור להדאיג אותי או שאני צריכה להתנהג עימו כרגיל. יש לציין שהוא מקבל מטרנה מהדרין. היינו איתו בבית החולים שם עשו לו את כל הבדיקות וראו ב"ה שהכול בסדר.
    לא הוא לא רוצה לאכול? אני ממש מודאגת. והאם אפשר לתת בגיל כזה דייסה שתעזור לו להשמין.
    אודה לתשבות,

    בברכה,

    אמא מודאגת,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בתאבון של תינוק בן 4 חודשים - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    17/10/2010

    חשוב שתמשיכו במעקב רפואי,כולל מעקב גדילה. אין ביכולתי להמליץ על תוסף תזונה- בגילאים אלו יש להוועץ ברופא ובטיפת חלב. ניתן גם לבדוק את דפוסי האכילה אצל מטפל ריגשי, פסיכולוג או פסיכיאטר, במרפאת תינוקות- הנושא הוא חשוב מאד גם לגדילה הפיזית וגם להפחתת החרדה ההורית הנלווית לתחושה שהתינוק אינו אוכל מספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו