בכי אצל זרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בכי אצל זרים
    דניאל
    14/10/2010

    ביתי בת 4 וחצי חודשים,כבר מגיל שלושה חודשים היא מסרבת שאנשים אחרים יחזיקו אותה,היא רוצה רק אותי או את בעלי, כל פעם שהיא בידים אחרות היא צורחת עד שאני לוקחת אותה,חשוב לי לציין שבמשך הזמן הזה היא היתה לרוב איתי ולא אצל מטפלת רק בעוד כמה ימים אני חוזרת לעבודה והיא הולכת למטפלת.אנחנו גרים קצת רחוק ממשפחתינו אז בעצם חוץ מאיתנו אין לה דמות קבועה.
    איך לגרום לה לתת בטחון בעוד אנשים ולא לבכות אצל אחרים?
    זה לא מוקדם מידי לגילה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בכי אצל זרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי אצל זרים - תגובה

    פנינה ליבר
    15/10/2010

    את הגדרת נכון את התופעה שמוכרת בהתפתחות של ילדים.בערך מגיל שלושה חודשים, לפעמים קצת לפני ולפעמים אחרי, הילד מפתח מה שנקרא בספרות "קביעות אוביקט" כלומר הוא מזהה מי הם הדמויות הקבועות שבהם הוא בוטח, הוא מחייך אל דמות אחת ומחמיר פנים כשפוגש דמות שאינה מוכרת. לפעמים בהתנהגותו גורם עלבון למי שמתקרב אליו, זו יכולה להיות סבתא דודה וכל אחד אחר שמאוד רוצה בחיוך ומקבל בכי. ההתנהלות נורמלית לחלוטין והיא לארו דוקא קשורה רק בדמויות, זה יכול להיות ערנות לשינוי בחדר, במיטה, שעד כה הילד לא הפגין שהוא בכלל מתיחס לזה. מאחר ואת יוצאת לעבודה בקרוב צריך שהדמות שתטפל בה תתידד איתה כשאת בסביבה. מה שנקרא לעשות "חפיפה" . הילדה תכיר את המטפלת ולאט לאט תבטח בה ותעבור אליה לטיפול היום יומי כשאת בעבודה.
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו