פחד מאבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מאבא
    יעל
    18/10/2010

    שלום
    מקווה שאני בפורום הנכון
    אני גרושה ואמא לתינוקת בת 9 חודשים לפי ההסכם בעלי בא לראות אותה בביתי
    עד גיל שנה פעמים בשבוע כל פעם חצי שעה, אני נותנת לו להיות איתה בחדר
    בפעמים הראשונות שהוא בא בגיל 6 חודשים הילדה צרחה בהיסטריה נוראית (יש לציין שהוא אדם קר ומרתיע) עכשיו היא הפסיקה לבכות כשאני מנסה להקשיב אני שומעת שקט מוחלט ברגע שהוא עוזב את הבית כל הפחד מתנקז לה בצורת בכי היסטרי מאד, ובכלל היא מאד נדבקת אלי, אין לה תיאבון בזמן האחרון, בלילות יש לה התפרציות בכי ובלילה האחרון היה לה התקף חרדה: היא פרצה פתאום בבכי ומיד אחרי זה התחילה לרעוד בכל גופה ולא הצליחה לנשום כלזה נמשך דקות ספורות ומיד אחרי זה פרצה בבכי נוראי, יכל להיות שלכל זה יש קשר לפחד מאבא שלה? מה עלי לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מאבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מאבא - תגובה

    פנינה ליבר
    18/10/2010

    בוקר טוב
    אנסה לא להתיחס למחלוקת בינך ובין בעלך אלא לענות מנקודת מבט התפתחותית.בגדול, כל ילד מסתגל ומתקשר לדמות העיקרית המטפלת בו ומספקת ביטחון בסיסי.מאחר ואת עם ילדתך רוב הזמן ומעניקה לה את הביטחון והיציבות, אליך היא קשורה ואיתך היא יצרה מה שנקרא "קביעות אוביקט". אליך היא מחוברת וממך היא חרדה להתנתק, במיוחד במצב שנוצר אצלכם, אם ובלי להתיחס לסביבה הרגשית שאביה של הילדה מקרין עם בואו. מטבע הדברים הוא פחות נמצא איתה, ולכן פחות מכירה אותו. ואם גם היא קולטת את החשש שלך וההסתיגות שלך זה אינו תורם לבטחון הקשר. הצעתי אליך, כמובן אם אין סכנה, נסי לעזור לילדה להכיר באביה ולהתידד איתו, אין לה אבא אחר. הוא אביה מכאן ואילך. ההתנהלות היום עשויה/עלולה להשפיע גם בהמשך החיים המשותפים שלה איתו ומן הסתם, גם כאשר מתרחשים גרושים, אין הדבר דומה כשיש ילד באמצע או כשהזוג הינו ללא ילדים
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    לילך
    21/10/2010

    שלום. ממליצה לך להתקין מצלמה כדי לראות מה קורה בחדר שהילדה לבד עם האב. אני מקווה שלא תגלי כלום, אבל שווה להיות בטוחים במאת האחוזים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו