ילד בן 4 משתין בלילות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 4 משתין בלילות
    מיה
    26/10/2010

    הילד שלי גמול כבר שנה וחצי, הגמילה הייתה מהירה, בתחילת הקיץ התחלנו בגמילה בלילה, היו כמה לילות שלא הרטיב אך מאז כל לילה הוא מרטיב את המיטה, לרוב זה קורה בבוקר, אני יכולה להיכנס ב7 בבוקר ולראות שהוא יבש ולאחר 10 דקות כבר רטוב
    האם מותר להעיר אותו במהלך השינה ולבקש שיעשה פיפי?
    אנחנו מדברים איתו איתו כמעט כל יום לפני השינה ומבקשים שאם הוא צריך פיפי שיבקש ויקרא לנו וגם כשהוא מתעורר יבש אנחנו שמחים ומצ'פרים אותו בכל מיני הפתעות

    מה לעשות כדי שזה יפסיק, לאחרונה גם השתן מרובה, המיטה ממש ספוגה

    תודה
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן 4 משתין בלילות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 4 משתין בלילות - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    01/11/2010

    לפעמים יש ילדים שישנים עמוק ואינם בשלים כמו האחרים לשלוט בשלפוחית. את יכולה לנסות לקחת אותו בלילה אך זה לא מבטיח שיקח אחריות ושתהייה לו בשלות בהמשך הלילה. לפעמים זה מועיל, בעיקר להורים, כי זה מפחית כביסות....אך אין לצפות שזה תמיד יעבוד. מכיוון שאת רואה אותו יבש בשבע , את יכולה להעיר אותו, ולקחת אותו לשרותים, ולהתארגן ליציאה לגן. במידה ויבש שבחי אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו