הרגל מגונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגל מגונה
    רעות
    27/10/2010

    שלום!
    יש לי בן בן 3.10 . יש לו הרגל ישן מאוד (מגיל שנה וחצי בערך) להכניס את העד לתחתונים. זה כמובן התחיל בתוך החיתול, כשגמלנו אותו חשבנו שזה יפסק אך לא, כשהוא יושב ללא פעולה היד אוטומטית נכסת לתחתונים, הוא לא מתעסק שם רק מחזיק את הבולבול. בהתחלה חשבתי שזה יפסק מעצמו. עכשיו כשהו כבר בגן והוא וחבריו מחילים להכיר את הגוף שלהם אני חוששת שזה עלול להיות בעייתי. גם הגננת ובסייעת מעירות לו (לא בנזיפה, רק מזכירות לו להוציא את היד) ולעיתים גם אני בעיקר כשהוא מתאמץ לעשות משהו ביד אחת כי השניה בתחתונים.

    האם טוב להעיר או שזה עלול לגרום לנזק? האם צריך להפסיק את ההרגל? אם כן איך עושים את זה? אני מפחדת מנזק וטראומה מטיפול לא נכון וגם מנזק אם זה ימשך.
    אשמח לתגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגל מגונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרגל מגונה - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    28/10/2010

    חשוב להפסיק את ההרגל משום שזה ילך ויפגע בו חברתית. אקדימי הסבר שנוגעים באיבר מין רק בפרטיות, שעכשיו שהוא גדל הוא יכול להקפיד על זה... במילים מתאימות לו, ותצייני שאתם תעזרו לו ללמוד לעשות את זה.
    חשוב בהתחלה תזכורת עיקבית במיוחד מצד ההורים, באופן אסרטיבי ולא מעליב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו