שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינה
    אור
    13/11/2010

    שלום רב
    בתי בת 7 חודשים רגילה להירדם עם בקבוק אוכל או מים. אני מנסה לגמול אותה מהרגל זה. ולהניח אותה במיטתה לאחר המקלחת, הארוחה וסגירת האור.
    הבעיה שהיא לא נשארת רגועה, היא פשוט נעמדת במיטה לעיתים היא משחקת בעמידה או בוכה ומבקשת שניקח אותה .
    אני מדברת אליה,מלטפת אותה ומרגיעה, על מנת שהיא תירגע .
    אך במצב זה היא איננה יכולה ללמוד לישון כשהיא נעמדת.
    גם אם אני מנסה להשכיב אותה , היא פשוט מתעצבנת ובוכה.

    איך אפשר להרדים תינוקת שלא מוכנה לשכב ורק עומדת במיטה, עד שהיא מתעייפת ובוכה עד שהיא כבר ממש עייפה ומבקשת את הבקבוק ?


    תודה מראש
    אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה - תגובה

    פנינה ליבר
    14/11/2010

    אמא יקרה, אם ההחלטה שלך היא להתחיל בגמילה מבקבוק, אז מילת המפתח היא עקביות. עזרי לילדה שלך דרך טקס שינה קבוע מידי ערב, טקס שיכול לכלול שיר, סיפור או כל דרך שתבחרי, בדרך זו תאותתי לילדה שהגיע זמן לישון. השארי לידה , זסי להשכיב אותה שוב ושוב מבלי להתיאש, עד שהיא תבין שזהו זמן שינה, ואת לידה. בשלבים הראשונים הטקס יהיה אולי ארוך, אך לא להתיאש. ברגישות ובנחישות, זוהי הסיסמא.
    בהצלחה
    פנינה ליבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו