הסיוט התחיל, הקטנה שלי חזרה הביתה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסיוט התחיל, הקטנה שלי חזרה הביתה
    נעמה וייס
    16/11/2010

    עם כינים ואני רוצה למות. היא בת שנתיים וחצי וחזרה אתמול עם כינים
    אני רוצה למות, מפחדת להידבק. אף פעם לא קרה לנו.
    מחפשת תכשיר כמובן טבעי בלי כימיקלים, והמלצה מה עושים...
    ואיך מצליחים להושיב ילדה בת שנתיים לטיפול.
    עזרה פליז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכה שלא כתובה

    צופנת
    17/11/2010

    קודם כל - מה שנקרא תירגעי.

    שנית- חומר מצוין שאני משתמשת עם הבנות - שמפו נגד כינים של מורז. מעולה. הוא טבעי ויעיל מהרבה תכשירים קונבנציונאלים.

    את חופפת את השיער ומשאירה למשך כרבע שעה עם החומר. פשוט אספי לה את השיער ובזמן ההמתנה תעשו משהו אחר.

    אחרי רבע שעה חפפי עם שמפו רגיל ומרכך (אני אישית לא אוהבת את המרכך של מורז, מרכך אחר הרבה יותר יעיל ממנו). והתחילי במלאכת הסירוק עם מסרק כינים רציני (לא אלה שמתלווים לקופסא כי אם השיער עבה השיניים שלהם קצרות מידי ולא ממש אפקטיבי). המשך טיפול- כמו שרשום על האריזה.
    מעבר לכך, מניסיון, כל תכשירי הרוזמרין והשמנים האתרים שאמורים "להרחיק" את הכינים כמניעה, לא ממש עזרו.
    המניעה הכי טובה- בכל חפיפה רגילה לעבור עם המסרק כינים ולדעת שמידי פעם היא תידבק. ואולי גם את.
    ובכל זאת- שאלה יהיו הצרות שלנו

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו