מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הנקה בלילה...מאי18/12/2010
מקווה שאני בפורום המתאים---- בן 7 וחצי חודשים יונק,ואוכל בבוקר 2ארוחות של פירות-ירקות.
במהלך היום יונק כל 3 שעות, והבעיה מתחילה שגם בלילה הוא מתעורר כל 3 שעות וציצי זה הפיתרון היחיד שמרגיע אותו- לוקח מוצץ בביום ובלילה אבל לא מוותר על ציצי כל 3 שעות..... עולה יפה במשקל. השאלות שלי הן הם מתעורר כי באמת רעב?
האם מוקדם מידי לגמול מיניקה בלילה? אפשר לגמול לפחות רק התעוררות אחת? אם אני אתן לו דיסה לפני השינה זה יעזור?- פשוט אמרו לי שעדיף לתת לו מוצקים בבוקר
לחכות שיגדל קצת או להתחיל עכשיו?
סורי על מתקפת השאלות פשוט כבר עייפה מהלילות ומצד שני רוצה לעשות מה שהכי טוב לו- בקיצור לא יודעת אם זה הרגל להתעורר ולאכול כל 3 שעות על השעון או צורך אמיתי- יש לציין שאנחנו ישנים במיטות צמודות ובנוסף אני איתו כל היום ככה שאין לו "חסך ציצי"
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מאי20/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה - תגובה
ליליה טאוויל טפלר29/12/2010זה לא בהכרח צורך תתזונתי, , בגילו הוא בהחלט יכול להשלים תזונה ביום. סביר להניח שמדובר ביקיצה טבעית, זהו מחזור השינה הטבעי, כולנו מתעוררים כל שלוש שעות ושבים לישון, בדרך כלל התהליך לא מגיע למודעות. לכן נסי להרדים מחדש, עם המוצץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש עוד....
מאי02/01/2011אם אני מביאה לו מוצץ אז הוא מתנגד נחרצות ובוכה עד שהוא מקבל את מבוקשו.... במקרים נדירים שבהם הווא כן לוקח את המוצץ אז הוא נרדם אבל מתעורר אחרי חצי שעה ואז שוב כלום לא עוזר.....
השאלה שלי אם יש איזהשהוא נזק שהוא ככה יונק? ומתי הגמילה תיהיה יותר קלה בשבילו עכשיו שהוא עוד קצת קטן או בגיל שנה פלוס שאפשר יותר להסביר לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנקה בלילה... - תגובה
טובי פלד03/01/2011מאי היקרה
את עושה את הדבר הכי טוב בשבילו כשאת נמצאת לידו בלילות ובימים .חכי עם הגמילות עד שיגיע לגיל שנה .תני לו להרגיש את גופך כמה שאת יכולה המגע שלך הוא החיזוק הטוב ביותר הוא יכול לקבל לשנים הבאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על החיזוק....צריך את זה לפעמים
מאי03/01/2011:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
