אחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחים
    דפנה
    30/01/2011

    שלום
    אני אמא לשלושה ילדים 8.5, 3.5, 1.5 שני בנים ובת אמצעית
    לאחרונה אני מבחינה שביתי עושה לאח הקטן הרבה דברים דווקא ואף לא שומעת כשאני מעירה לה. היא פשוט מתעלמת כאילו לא שומעת אותי וממשיכה.
    מידי פעם אני אומרת לה ללכת לחדרה לחשוב ולאחר מכן הדברים חוזרין על עצמם.
    יש לציין שהיא דורשת ממני הרבה תשומת לב ואף מקבלת ממני כל הזמן הרבה יחס חום ואהבה.
    בנוסף לכך היא ממש ילדה מקסימה חברותית בגן יודעת לשחק ולהעסיק את עצמה
    אך ששניהם ביחד הם תמיד רוצים את אותם דברים.
    אבקש עיצה כיצד עליי לנהוג? האם באמת זה שאני מראה שאני כועסת ומתעצבנת זו הדרך הנכונה? (למרות שבמבחן המציאות זה לא ממש עוזר).
    יש לציין שגם המריבות בין השניים גורמות לקטנצ'יק לצעוק והיות יותר כעוס ואני שמה לב שגם הוא מתחיל לעשות לה דווקא ולרצות בדיוק את הדברים שהיא רוצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחים - תגובה

    ליליה טאוויל טפלר
    31/01/2011

    הקנאה בין אחים היא טבעית והיא גוררת התנהגויות בלתי נעימות, כדאי למצוא את האיזון בין התערבות, הנחייה, מתן כלים להתמודדות עם קנאה, סוציאליזציה, גבולות בבית ונורמות התנהגות בין אדם לחברו, לבין מתן חופש להתמודדות בין הילדים לקביעת ההיררכיה הטבעית בינהם. כיוון שהצעיר קטן עדיין ההתערבות שלך יותר רלוונטית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו