מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נכדים, סבא וסבתא432117/02/2011
שלום,
הנני אמא לזוג ילדים מקסימים, הבן בן 4 ו8 חודשים והבת בת שנתיים וחודשיים.מאז שבני היה בן שנהו4 חודשים לערך והיה צורך כלשהו בהשארתו אצל הוריי הייתה לו מחאה על כך, זה היה מתבטא בבכי עז. משלמד לדבר התווספו לכך המילים רוצה את אמא, הביתה וכו'. גם כשהוריי היו מגיעים לקחתו מהגן היה בוכה בכי קורע לב, מיותר לציין את המבוכה של הוריי לאור קבלת פנים זו, למרות יודעם כי אין לקחת ללב. לאחר משבר הבכי היה נרגע והם היו מבלים, הוא אף היה מציין שהיה כיף! כיום הוא כבר כמעט בן חמש והוא עדיין מאוד מאוכזב כאשר נודע לו כי לפעמים יש צורך שיקחו אותו מהגן, דבר שקורה לעיתים רחוקות בלבד. לתמונה נכנסה גם אחותי שגם את פניה מקבל באופן זהה להוריי.אני חייבת לציין שלא מזמן הייתה תקופה שבה הם לא לקחו אותו והוא ציין שהוא רוצה ללכת אליהם ואף להשאר לישון אצלם אך בתנאי שאנחנו נשאר גם. בזמן האחרון גם ביתי החלה לקבל אותם בבכי, ואף בפעם האחרונה אמרה להם אתם לא באים לבית שלי. אציין כי אין להם שום בעיה בקשר עם הוריי בעלי ותמיד הם שמחים לראותם - אולי זה קשור לכך כי הם כמעט מעולם לא הצטרכו להיות איתם לבד העזרה מגיעה יותר מכיוון הוריי. אך בפעמים שכן נשארו איתם שמחו מאוד. אני אובדת עצות. מדוע לילדי קשה עם הוריי ואחותי. זוהי אינה תקופה אלא עובדה בשטח לאורך שנים. הדבר הגיע לכך שגם אמי וגם אחותי היו על סף דמעות בפעם האחרונה. אשמח מאוד לכל דבר.
ניסינו מתנות קטנות הפתעות זה מרגיע נקודתי ולפעם הבאה הכל מתחיל מחדש.
תודה וסליחה על המגילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכדים, סבא וסבתא - תגובה
טובי פלד20/02/2011אמא יקרה
לילדים שלך יש תגובה חרדתית.זוהי תגובה ראשונית ואחר כך היא עוברת ..אבל החרדה עצמה לא נעלמת .החרדה נוצרת כל הזמן .וכל ילד וילדה מגיעים לעולם עם רמת חרדה מסוימת.בדרך כלל זהו מאפיין תורשתי.
תרגיעי את משפחתך זה לא נגדם וזה יעבור עם הזמן. חשוןב מאד שהם יגיבו בצורה נעימה ולא יעלבו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכדים סבא וסבתא
432120/02/2011תודה רבה על המענה המהיר,
ישנה אפשרות ברמה מסויימת להקל על החרדה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
