נכדים, סבא וסבתא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נכדים, סבא וסבתא
    4321
    17/02/2011

    שלום,

    הנני אמא לזוג ילדים מקסימים, הבן בן 4 ו8 חודשים והבת בת שנתיים וחודשיים.מאז שבני היה בן שנהו4 חודשים לערך והיה צורך כלשהו בהשארתו אצל הוריי הייתה לו מחאה על כך, זה היה מתבטא בבכי עז. משלמד לדבר התווספו לכך המילים רוצה את אמא, הביתה וכו'. גם כשהוריי היו מגיעים לקחתו מהגן היה בוכה בכי קורע לב, מיותר לציין את המבוכה של הוריי לאור קבלת פנים זו, למרות יודעם כי אין לקחת ללב. לאחר משבר הבכי היה נרגע והם היו מבלים, הוא אף היה מציין שהיה כיף! כיום הוא כבר כמעט בן חמש והוא עדיין מאוד מאוכזב כאשר נודע לו כי לפעמים יש צורך שיקחו אותו מהגן, דבר שקורה לעיתים רחוקות בלבד. לתמונה נכנסה גם אחותי שגם את פניה מקבל באופן זהה להוריי.אני חייבת לציין שלא מזמן הייתה תקופה שבה הם לא לקחו אותו והוא ציין שהוא רוצה ללכת אליהם ואף להשאר לישון אצלם אך בתנאי שאנחנו נשאר גם. בזמן האחרון גם ביתי החלה לקבל אותם בבכי, ואף בפעם האחרונה אמרה להם אתם לא באים לבית שלי. אציין כי אין להם שום בעיה בקשר עם הוריי בעלי ותמיד הם שמחים לראותם - אולי זה קשור לכך כי הם כמעט מעולם לא הצטרכו להיות איתם לבד העזרה מגיעה יותר מכיוון הוריי. אך בפעמים שכן נשארו איתם שמחו מאוד. אני אובדת עצות. מדוע לילדי קשה עם הוריי ואחותי. זוהי אינה תקופה אלא עובדה בשטח לאורך שנים. הדבר הגיע לכך שגם אמי וגם אחותי היו על סף דמעות בפעם האחרונה. אשמח מאוד לכל דבר.

    ניסינו מתנות קטנות הפתעות זה מרגיע נקודתי ולפעם הבאה הכל מתחיל מחדש.

    תודה וסליחה על המגילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכדים, סבא וסבתא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכדים, סבא וסבתא - תגובה

    טובי פלד
    20/02/2011

    אמא יקרה
    לילדים שלך יש תגובה חרדתית.זוהי תגובה ראשונית ואחר כך היא עוברת ..אבל החרדה עצמה לא נעלמת .החרדה נוצרת כל הזמן .וכל ילד וילדה מגיעים לעולם עם רמת חרדה מסוימת.בדרך כלל זהו מאפיין תורשתי.
    תרגיעי את משפחתך זה לא נגדם וזה יעבור עם הזמן. חשוןב מאד שהם יגיבו בצורה נעימה ולא יעלבו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכדים סבא וסבתא

    4321
    20/02/2011

    תודה רבה על המענה המהיר,

    ישנה אפשרות ברמה מסויימת להקל על החרדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו