רגרסיה בגמילת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגרסיה בגמילת לילה
    מיטל
    23/02/2011

    היי,
    בתי בת שנתיים ו-9 חודשים, גמולה עוד לפני גיל שנתיים, ומגיל שנתיים גמולה גם בלילה. לקח אמנם שבועיים בערך עד שגמה יבשה לגמרי גם בבקרים, אך במשך חודשים מאז ניתן לומר שלא היו פספוסים. בשבועיים-שלושה האחרונים חזרה להרטיב בלילה, בהתחלה חשבי שקר לה או שהיא מקוררת, ואכן היתה הטבה לאחר כמה לילות, אלא שלאחר כמה ימים שוב חזר הדבר על עצמו. נכון לכרגע, בכל לילה היא מרטיבה. ממה יכולה לנבוע הרגרסיה הזו ? מה לעשות ?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגרסיה בגמילת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגרסיה בגמילת לילה - תגובה

    רבקה צדיק
    23/02/2011

    הרטבת לילדה בגיל הזה יכולה להיות מסיבות שונות, יחסית הבת שלך גמולה מגיל צעיר מהממוצע, כל הכבוד .
    מומלץ לא לעשות מזה עניין, להציע לה שירותים לפני השינה ולא להציע שתייה לאחר מכן .
    תמשיכו לעודד אותה ביום על הבגרות שלה והשליטה , תנו לה בשעות היום להוצא מרץ והרבה משחקים סוציודרמתיים , זה מאפשר עיבוד החוויות שעברה באותו יום .
    תני לזה זמן
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו