פער בתפישת-עולם בגידול תינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פער בתפישת-עולם בגידול תינוקות
    אנונימי
    06/03/2011

    שלום,

    אנו הורים בשנות השלושים לבן 10 חודשים, ואנו חווים קשיים של ממש בתקשורת בינינו, בשל תפישת-עולמה של אשתי בנושא גידול הילד.

    אשתי אינה מסוגלת לשמוע את הצאצא הקטן בוכה או מייבב. לכן, כמעט ולא קורה שהוא שוהה בלול ומעסיק את עצמו (הוא לא הורגל לזה). כלומר אחד מאיתנו, לתפישתה, חייב תמיד להימצא לידו, להעסיקו ולהשגיח כמובן שלא ייפגע.

    הלול, מבחינתה, אינו אלא פתרון קצר-טווח (למספר דקות, בדרך-כלל) המיועד לשימוש בזמנים בהם רק אחד מאיתנו נמצא איתו בבית וחייב לגשת לשירותים, לדוגמא.
    כלומר, סיטואציה בה הוא מעסיק את עצמו בלול וכל אחד מאיתנו עסוק בשלו, אך מודע כמובן לנעשה עם התינוק, אינה מתרחשת כמעט.

    אני מוצא שגישתה שגויה, במיוחד לאור העובדה כי התנהלות זו אינה מאפשרת לנו למעשה למצוא זמן-איכות ו/או מנוחה מההתרוצצויות אחריו לעצמנו - לא כזוג ובמיוחד לא כאינדבידואלים. כך יוצא שהזמן שיש לכל אחד מאיתנו עם עצמו הוא בשירותים, במקלחת או בדרך לעבודה.

    מיותר לציין שהתנהלות זו גובה מחיר פיזי ונפשי/מנטאלי כאחד. אנו רבים ומתווכחים תדיר על הנושא וחוששים שניאלץ לפרק בשל כך את החבילה.

    שאלתי היא כיצד ניתן לגשר על הפערים בתפישות, וחשוב מכך - לדעת מהי הדרך הנכונה להתנהלות. מצד אחד, ברור לי שיש לאפשר לו לזחול בחופשיות, להתפתח פיזית ומוטורית וללמוד את סביבתו. מצד שני, יוצא שרוב הזמן (בסופי-שבוע לאורך כמעט כל היום) אנו בעצם מתרוצצים אחריו ומעסיקים אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פער בתפישת-עולם בגידול תינוקות - תגובה

    רבקה צדיק
    06/03/2011

    שלום לכם הורים יקרים
    לפי השאלה המורכבת ותפיסות שונות שלכם
    מומלץ מאוד שתקבלו ייעוץ הורי ממוחה לגידול ילדים
    חוכמת גידול הילדים היא בהסכמה הורית ומסר אחד לילד
    בהלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פער בתפישת-עולם בגידול תינוקות - תגובה

    טובי פלד
    07/03/2011

    אנונימי
    אתה צודק בגישה שלך. עליכם ללכת לליעוץ ולהגיע להסכמה בנוגע לגידול הילדים. אם לא זה עלול להרוס לכם את הנישואים והמשפחתיות.
    אשתך בחרדה לגבי הילד וגישתה לא נכונה.אסור לך לוותר לה ,כי הנזק יהיה רב ולכולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למר פלד

    אנונימי
    07/03/2011

    אני מודה לך על המענה ועל תשובתך העניינית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו