התנהגות חברתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התנהגות חברתית
    אורלי
    14/03/2011

    בני בן שנה ושבע נמצא עם מטפלת ובספטמבר הקרוב ילך לגן.
    בשעות היום ואחה"צ הוא נמצא הרבה בגינה כך שהוא נמצא באינטראקציה רבה עם ילדים.
    הוא ילד מאוד חברותי, מחייך לכולם ויוצר קשר עם ילדים אחרים. הבעיה היא שיש לו לב טוב ואם ילד רוצה ממנו צעצוע הוא ישר יתן לו ואח"כ לא יבין למה הוא לא מקבל חזרה ואם הוא רוצה משהו מילדים אחרים הוא לא יקח, הוא יעמוד מהצד ויסתכל וכשתהיה לו הזדמנות והצעצוע על הרצפה הוא יקח ויחזיר אותו חזרה לילד (למרות שרצה את הצעצוע).

    ככל שאנחנו מתקרבים לספטמבר אני נכנסת ללחץ ומפחדת והייתי רוצה שילמד להגן על עצמו ועל זכויותיו לפני שהוא נכנס לגן. איך עושים את זה ? ובבקשה, אל תגידו לי שהוא ילמד לבד (על בשרו) כשיכנס. נכון להיום, בכל מיני סיטואציות, אני אומרת לו ללכת לקחת את מה שהוא רוצה וכו'. האם מספיק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנהגות חברתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות חברתית - תגובה

    טובי פלד
    17/03/2011

    אורלי היקרה
    הבן שלך הוא טוב לב במיוחד וגם פוחד להילחם על שלו.
    תמשיכי לעודד אותו להילחם על שלו וגם לתת מעצו ומצעצועיו.
    תני לו להפיק את הלקחים מעצמו ואל תצפי ממנו להתנהגות אחרת .אלה הן תכונות מולדות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו