הכנה לבואו של תינוק שני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הכנה לבואו של תינוק שני
    עידית
    21/03/2011

    שלום,
    אני פונה מתוך רצון להקדים תרופה למכה...
    בני בן שנה ואני בהריון באמצע חודש שביעי. כשאלד (ב"ה) בני יהיה בן שנה ושלושה חודשים. הוא עדיין לא במסגרת של גן. אימי שומרת עליו כל יום כשאני בעבודה.
    כשאצא לחופשת הלידה אני אמורה להיות עם שני הילדים בבית.
    כיום, בני בן השנה מקבל את מלוא תשומת הלב, והוא ילד מקסים אך קצת "דביקי", הוא ממש צריך נוכחות לצידו ברוב רובו של הזמן.
    כבר מעכשיו יש בי חשש בנוגע להתנהלות מול בני הבכור (לאחר הלידה), שהוא עדיין קטן מאוד ולא ניתן לדבר ו/או להסביר לו. איך אתמודד עם הנקה? איך אתמודד עם חלוקת תשומת הלב בין הרך הילוד לבין הבכור?
    אודה ואשמח לכל חוות דעת בנושא, גם של הורים שהתנסו במצב שכזה.
    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכנה לבואו של תינוק שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה לבואו של תינוק שני - תגובה

    טובי פלד
    22/03/2011

    שלום עידית
    את בחרדה לגבי בנך ,בררי עם עצמךממה את פוחדת?
    תהיי ברורה ותקיפה במעשייך.
    את ובעלך האתם אח או אחות לילד שלכם.זהו מעשה חיובי ביותר.
    למדי אותו ותני לו אחריות מהחלה לתינוק החדש . תני ו חיזוקים על יכולתו לעשות דברים.
    ותשדרי לו ביטחון ואמונה. הוא יקבל את זה ויאוהב את זה ברבות הימים או מהתחלה
    אל תשדרי לו חרדות ומתחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו