קושי הסתגלות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי הסתגלות?
    מימי
    22/03/2011

    שלום
    ביתי תמר בת שנה ו4 חודשים. ילדה פעילה וחברותית,ב"ה.
    מאוד אוהבת חברה ופעילויות,בחודש האחרון עברה 3 גנים(בלית ברירה)היה נראה כי התאקלמה והגננת מציינת כי היא משתלבת נהדר(הילדים בגן בסביבות גיל 3)
    אנו מדברים אנגלית בבית והגננת בעברית.יש לה אוצר מילים (באנגלית)די גדול,והיא מצליחה לבטא את עצמה היטב.אך הגננת טוענת שמסתדרת נהדר עם עברית ג"כ.
    בשבוע האחרון,מאז המעבר לגן האחרון התחילה להתעורר בלילות בבכי וביום מאוד מאוד צמודה אלי ואל בעלי,לא מספיק לה אחד משנינו,אם אני עוזבת את החדר מתחילה לבכות בכי תמרורים,אפילו כשאני בשירותים היא עומדת ליד הדלת בהיסטריה שאצא אליה
    רציתי לשאול אם זה נורמלי?או אולי אני צריכה להיות מודאגת?
    עוד פרט שאולי קשור התחילה לפתח סלידה מכל דבר שנראה לה מלוכלך(ברחוב יש צואה של כלבים לפעמים ולכלוך ואני אומרת לה שזה מלוכלך ומגעיל ולא להרים...)זה כולל דשא,פרור של עוגיה שנפל על הכסא וכדו'
    סליחה על האורך,אשמח לתגובה מקצועית
    מימי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי הסתגלות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי הסתגלות? - תגובה

    טובי פלד
    23/03/2011

    שלום מימי
    הבכי בלילות לא קשור בכרח למעברי הגן וכנראה אלה חרדות שמופיעות עכשיו.
    גם בתגוסב לליכלוך היא חרדתית היא מגבה בחרדה כל פעם שעם מפחידה אותה שמשהו לאבסדר" לילכלוך" . להערכתי אין לך ממה לדאוג .
    תשתדלי לא להגזים בדברים שעלולים להפחיד אותה כי היא כנראה רגישה לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטובי פלד

    מישהי
    23/03/2011

    לא מובן מה כתבת בתגובה, הכל שם משובש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטובי פלד - תגובה

    טובי פלד
    24/03/2011

    שלום רב
    הבכי בלילות לא קשור בהכרח למעברי הגן וכנראה אלה חרדות שמופיעות עכשיו.
    גם התגובה לליכלוך היא חרדתית, היא מגיבה בחרדה כל פעם שאת אומרת שמשהו לא בסדר," לילכלוך" . להערכתי אין לך ממה לדאוג .
    תשתדלי לא להגזים בדברים שעלולים להפחיד אותה .
    היא כנראה רגישה ופוחדת מהרבה דברים.
    אם תראי שתגובות כאלה ממשיכות כדאי ללכת לייעוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה ועוד שאלה...

    מימי
    24/03/2011

    חשוב לי לציין שאני מנסה לא להלחיץ אותה בכלל,
    אבל רציתי להתייעץ לגבי עוד משהו,ביומיים האחרונים למדה את המושג של נו..נו..נו..(התראה באצבע)מהגן.ואת המילה די...(גם מהגן).וכל דבר רוצה לעשות לבד,בעצמה. ללבוש את הפיזמה לבד,נעליים,ואין לי ברירה אלא להלביש בכוח(למשל בבוקר כשצריך לצאת מהבית)אני מספרת סיפור או שרה שיר אבל לא עוזר כלום,היא בוכה אחרי זה דקות ארוכות עד להתמודדות הבאה,
    אני לא יודעת איך להתייחס לזה,למה היא רוצה לעשות כל דבר לבד(ברור שאינה יכולה כי היא רק בת שנה ו4 חודשים!)
    מקווה שהצלחתי להביר את עצמי,
    אמא מבולבלת ודואגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו