מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קושי הסתגלות?מימי22/03/2011
שלום
ביתי תמר בת שנה ו4 חודשים. ילדה פעילה וחברותית,ב"ה.
מאוד אוהבת חברה ופעילויות,בחודש האחרון עברה 3 גנים(בלית ברירה)היה נראה כי התאקלמה והגננת מציינת כי היא משתלבת נהדר(הילדים בגן בסביבות גיל 3)
אנו מדברים אנגלית בבית והגננת בעברית.יש לה אוצר מילים (באנגלית)די גדול,והיא מצליחה לבטא את עצמה היטב.אך הגננת טוענת שמסתדרת נהדר עם עברית ג"כ.
בשבוע האחרון,מאז המעבר לגן האחרון התחילה להתעורר בלילות בבכי וביום מאוד מאוד צמודה אלי ואל בעלי,לא מספיק לה אחד משנינו,אם אני עוזבת את החדר מתחילה לבכות בכי תמרורים,אפילו כשאני בשירותים היא עומדת ליד הדלת בהיסטריה שאצא אליה
רציתי לשאול אם זה נורמלי?או אולי אני צריכה להיות מודאגת?
עוד פרט שאולי קשור התחילה לפתח סלידה מכל דבר שנראה לה מלוכלך(ברחוב יש צואה של כלבים לפעמים ולכלוך ואני אומרת לה שזה מלוכלך ומגעיל ולא להרים...)זה כולל דשא,פרור של עוגיה שנפל על הכסא וכדו'
סליחה על האורך,אשמח לתגובה מקצועית
מימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי הסתגלות? - תגובה
טובי פלד23/03/2011שלום מימי
הבכי בלילות לא קשור בכרח למעברי הגן וכנראה אלה חרדות שמופיעות עכשיו.
גם בתגוסב לליכלוך היא חרדתית היא מגבה בחרדה כל פעם שעם מפחידה אותה שמשהו לאבסדר" לילכלוך" . להערכתי אין לך ממה לדאוג .
תשתדלי לא להגזים בדברים שעלולים להפחיד אותה כי היא כנראה רגישה לכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטובי פלד
מישהי23/03/2011לא מובן מה כתבת בתגובה, הכל שם משובש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטובי פלד - תגובה
טובי פלד24/03/2011שלום רב
הבכי בלילות לא קשור בהכרח למעברי הגן וכנראה אלה חרדות שמופיעות עכשיו.
גם התגובה לליכלוך היא חרדתית, היא מגיבה בחרדה כל פעם שאת אומרת שמשהו לא בסדר," לילכלוך" . להערכתי אין לך ממה לדאוג .
תשתדלי לא להגזים בדברים שעלולים להפחיד אותה .
היא כנראה רגישה ופוחדת מהרבה דברים.
אם תראי שתגובות כאלה ממשיכות כדאי ללכת לייעוץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה ועוד שאלה...
מימי24/03/2011חשוב לי לציין שאני מנסה לא להלחיץ אותה בכלל,
אבל רציתי להתייעץ לגבי עוד משהו,ביומיים האחרונים למדה את המושג של נו..נו..נו..(התראה באצבע)מהגן.ואת המילה די...(גם מהגן).וכל דבר רוצה לעשות לבד,בעצמה. ללבוש את הפיזמה לבד,נעליים,ואין לי ברירה אלא להלביש בכוח(למשל בבוקר כשצריך לצאת מהבית)אני מספרת סיפור או שרה שיר אבל לא עוזר כלום,היא בוכה אחרי זה דקות ארוכות עד להתמודדות הבאה,
אני לא יודעת איך להתייחס לזה,למה היא רוצה לעשות כל דבר לבד(ברור שאינה יכולה כי היא רק בת שנה ו4 חודשים!)
מקווה שהצלחתי להביר את עצמי,
אמא מבולבלת ודואגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
