לא הולך לישון לבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא הולך לישון לבד
    אנונימי
    28/03/2011

    יש לי תינוק בן שנה ו-4 חודשים, עד גיל 10 חודשים הנקתי אותו וכמובן הייתי מניקה והוא היה נרדם תוך כדי אחרי שנגמלנו מההנקה פשוט הייתי צריכה להרדים אותו פשוט נשכבת לידו הוא בלול ואני במיטה ליד וכך והוא היה הולך לישון,
    לפני מספר ימים החלטתי סופית שאי אפשר כך יש לי עוד ילד גדול בבית שצריך אותי וגם בעלי ופשוט התחלתי לשים אותו בלול ואומרת לו שאמא יוצאת מהחדר עכשיו והוא הולך לישון ואני בחדר ליד וכמובן איך שאני יוצאת צרחות מחכה 3-4 לדק' ונכנסת מגיעה אותו ויוצאת וכמובן איך שאני יוצאת הוא מתחיל לצרוח עכשיו הוא למד שיטה להשתעל עד להקאה וכמובן אז אני מגיעה (כדי שלא יקיא ) ועוד פעם נשיקות חיבוקים ויוצאת , אנחנו ככה כבר 3 ימים זה לא נגמר מה לעשות אני נואשת עשיתי טעות ואני לא יודעת איך לתקן אותה
    (הוא כבר הוציא את כל השיניים ) אני רוצה עוד מעט להעביר אותו למיטה אבל איך אפשר אם הוא לא נרדם לבד (הוא מפותח מאוד לגילו )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא הולך לישון לבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הולך לישון לבד - תגובה

    טובי פלד
    29/03/2011

    שלום דיקלה
    הבכי הוא סימן של חרדת נטישה ,מתישהו הוא יפרד ממך לכמה שעות .אני מציע להשאיר אותו בלול אבל באותו חדר .לאחר מכן להשאיר אותו בלול או במטה באותו חדר.
    וכשלא תהיה ברירה להשאיר אותו לבד . הוא ילמד שאת הולכת וחוזרת וכך ירגע. ההקאות או כמעט הקאות הן הסימן של החרדה.
    לאחר למעלה משנה של ביחד צמוד ,לא יקרה לו שום נזק אם יבכה ורגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו