פעוט בן שנתיים ו8 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעוט בן שנתיים ו8 חודשים
    לי
    29/03/2011

    הבן הגדול שלי הוא בן שנתים ו8 חוד' עושה הכל מגיל מוקדם עצמאי..ו..רוצה ללמוד ה-כ-ל יודע לדבר מגיל 10-11 חודשים מדברם היום בשפה מאד גבוה (עונה תשובות מלאות)
    הוא יודע את כל הצבעים מגיל 11 חודשים...ולספור עד 10 מגיל שנה וקצת..ועכשיו הוא לומד אותיות א' ב' הוא ממש מבקש ממני אמא תלמדי אותי לקרא אמא תלמדי אותי לכתוב ...האם תקין?האם להמשיך ללמד אותו?נראה שיש לו קליטה וזיכרון מצויין (בלי עין רעה)..מה עושים עם ילד שרוצה ללמוד כל הזמן? (יש לציין שהלכ מספרים ולא טלוויזיה וכו')

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעוט בן שנתיים ו8 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעוט בן שנתיים ו8 חודשים - תגובה

    רבקה צדיק
    30/03/2011

    שלום לך , אם הילד רוצה ללמוד ודורש זאת לא הייתי מונעת ממנו , מאידך הייתי גם מעודדת לפעילות בחצר , גן שעשועים , עבודות יצירה , משחקי בנייה והרכבה לפיתוח הדמיון והתפתחות רגשית שלו. זה הגיל שמתחילים גם משחקי דמיון ב"כאילו".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על תשובתך

    לי
    30/03/2011

    הוא בהחלט מאד אוהב לשחק והוא כל הזמן משחק ב"כאילו"...... ויש לו דימיון מאד מפותח..רק שאמרו לי שלפעמים לא טוב "להעמיס" על ילד יותר מידי..אבל אם זה בא ממנו לא אמור להיות בזה כל רע נכון?

    ואם אפשר שאלה נוספת..תמיד נורא חשוב לו שהדברים יהיו בסדר מסויים..כמו למשל להעמיד את החיות ש לו ישר..או לפי גודל וכו'..ולפעמים הוא מאד אובססיבי לגבי זה האם זה מעיד על בעיה כלשהיא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו