תסכול של בן שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסכול של בן שנתיים
    שול
    30/03/2011

    שלום,
    בני בן השנתיים +3 חודשים מדבר שוטף, שמח בדר"כ, שר וכו'.. בתקופה האחרונה חייב לעשות הכל לבד, אם הוא לא מצליח הוא נכנס להתקף זעם שכולל בכי, צעקות, זריקת חפצים, אני לא מצליחה להבין איך לעזור לו, האם לתת לו להתמודד לבד עד שירגע, להפעיל סנקציות, או מה? אני מבינה שזה שלב חשוב ומנסה ללמד אותו איך להרגע גם כשלא מצליחים אך לצערי זה לא תמיד עובד..
    ווד שאלה, אם בכל זאת מנסים לעזור לו (כי לא תמיד יש זמן לתת לו לבד) הוא מתחיל להתעצבן ושוב צעקות וכו'.. השאלה מה עושים אז? מתעלמים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסכול של בן שנתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסכול של בן שנתיים - תגובה

    רבקה צדיק
    30/03/2011

    השאלה מורכבת , אכן הוא בגיל שבודק גבולות , עד כמה הוא יכול למשוך אתכם , רצוי לעודד אותו לעשות הכל לבד - חשוב לפיתוח תחושת העצמאות ומסוגלות אך פעולות שהן מסוכנות או לא מתאימות לא לאפשר , להסביר ולעצור, כאשר מקבל התקף זעם לא להראות שזה משפיע עליכם , לצייןלילד שאתם תקשיבו לו כאשר יפסיק לצעוק . תהיו עקביים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו