חזרה להרטיב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרה להרטיב
    לילך
    03/04/2011

    שלום ביתי בת שנתיים וארבעה חודשים, היא נגמלה מחיתולים בגיל שנתיים - היה ביוזמתה פשוט הורידה את החיתול ועשתה בסיר, כמה ימים לאחר מכן לא הסכימה לשים חיתול בלילה וישנה לילה שלם ללא חיתול וללא בריחות - עד כאן הכל "מושלם"

    לפני שבוע בערך התחיל לברוח לה פיפי מתוך שינה בגן בשנת הצהריים, זה קצת מפתיע מיכוון שבדקנו שמקפידים על עשיית פיפי לפני השינה ואם יש בעיה והכל נראה תקין, גם מפתיעה העובדה שלילה שלם היא מצליחה ובגן שזה מקסימום שעתיים אינה מצליחה.
    בבית עדיין לא היה בורח לה לא בלילה וגם לא בשנת הצהריים של שישי ושבת.

    בימים האחרונים היא מתעוררת באמצע הלילה בבכי הבנתי שזה בגלל שהיא מרגישה שיש לה פיפי אני מושיבה אותה על הסיר היא עושה וחוזרת לישון והכל בסדר, אבל היום בערך שבוע מאז ברח לה פיפי בזמן השינה.

    אני קצת לא יודעת מה לעשות, היא נמצאת בגן טוב עם גננות טובות נראית מאושרת להיות שם חוזרת הבייתה עם מצב רוח טוב בדרך כלל

    מה הסיבות שיכולות להיות לחזרת הפיפי וחוסר השליטה

    תודה מראש לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה להרטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה להרטיב - תגובה

    טובי פלד
    04/04/2011

    שלום לילך
    יכול להיות שיש לה קצת חרדות חברתיות בגן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו