צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    אמא
    11/04/2011

    יש לנו ילד מדהים חיכן מתוק אמיתי בן שנה ו7 ,לאחר התיעצות כאן בפורום זה לגבי השכבה בלילה היה לנו בעיה עם הילד שהינו יוצאים מהחדר הוא היה צורח, והציעו לנו בפורום זה שנצא לאט לאט בהדרגה וכך עשינו אבל בעקבות הבכי בלילה שלא הינו בחדר בזמן ההשכבה אלה רק נכנסנו הרגענו ויצאנו השפיעה אליו מאד הוא במשך יומיים לא הפסיק לבכות בגן ורצה רק שירימו אותו על הידיים ממש הסטרי בעקבות מקרה זה לקחתי חופש מהעבודה של 5 ימים וממש הייתי איתו (התפתח מחלה במקביל ) כדי להרגיע אותו שאני כאן לצידו , אבל ממש מאירוע הזה הילד לא עוזב אותי בבית בא אחרי לכל מקום רוצה שאני ישב לידו שמשחק , רואה טלוויזה , כל דבר ורוצה רק אותי, ושאביו רוצה לקלח אותו או להלביש אותו בוכה ורוצה אותי

    מה עלי לעשות כדי להתמודד עם מצב זה ?..

    חשוב לציין שלמרות שבוכה שאביו רוצה לקלח אותו או להלביש אותו אנחנו לא מוותרים ובסוף אביו מקלח אותו ומלביש אותו ...

    אשמח לתשובה מהירה אני ממש מיואשת מהמצב הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה - תגובה

    רבקה צדיק
    11/04/2011

    שלום לך , במצב כה קיצוני אני מציעה להתייעץ עם איש מקצוע מומחה , רצוי פסיכולוג התפתחותי . זה מצב שדורש ליוי קבוע ומדורג עם הנחייה בשלבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושב לציין

    אמא
    11/04/2011

    ראשית חשוב לציין שנמצב בגן התאזן הוא בסדר עכשיו בגן משחק רגיל ,
    רק הבעיה בבית שנדבק אלי ..
    האם עדין זאת סיבה לפנות לאיש מקצוע ?
    ואם כן מה זה יכול להיות רק להריג אותי קצת ?..
    ואני אשמח אם את יכולה להפנות אותי אם את מכירה אני מאיזור המרכז

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושב לציין - תגובה

    רבקה צדיק
    11/04/2011

    תכנסי לאתר "טיפולנט" יש שם הרבה כתובות של פסיכולוגים התפתחותיים
    אני נמנעת מלהמליץ על אדם ספציפי
    אני כן חושבת שאת צריכה הדרכה, שווה להשקיע
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו