סימני חרדה תינוקת בת שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימני חרדה תינוקת בת שנה וחצי
    אני
    15/04/2011

    שלום,

    ביתי בת השנה וחודש מטופלת 4 ימים בשבוע אצל מטפלת ביחד עם חברה הגדולה ממנה ב-3 חודשים.
    מדובר על ילדה מאד מפותחת וחכמה, שמגלה בחודש האחרון סימנים של מעין חרדות מידי פעם. לא מדובר בתופעה מאד קיצונית, אבל הילדה נראית כאילו היא מודאגת או מבוהלת או במעין מצוקה לא ברורה וללא סיבה לעיתים מזדמנות.
    בנוסף, בחודש האחרון היא בוכה יותר מכרגיל כשההורים שלה עוזבים (למרות שהיא אצל המטפלת הזו ממש מגיל צעיר מאד) ונצמדת אליהם. הדבר מטריד אותי שכן היא בוכה גם כשאני עוזבת ומשאירה את שתיהן אצל המטפלת, ותהיתי אם זה מראה שמשהו בקשר או בטיפול של המטפלת בה אינו תקין.
    המטפלת שומרת על הילדה מגיל מאד צעיר וביתי הצטרפה לפני חצי שנה לסידור.
    2 הילדות מחייכות למטפלת בהגיעה אך לא נראות מתרגשות או שמחות מאד (זאת בניגוד למה שקורה כאשר אני חוזרת הביתה). האם זו התנהגות רגילה? האם בגיל הזה מצפים לראות קשר יותר הדוק למטפלת? איך, פרט למצלמה נסתרת ומעקבים מזדמנים, אני יכולה לבדוק זאת?

    סליחה על השאלות המבולבלות...

    תודה,

    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימני חרדה תינוקת בת שנה וחצי - תגובה

    טובי פלד
    18/04/2011

    שלום אני
    חשדנות ללא הוכחות לא תוביל אותך לשום מקום. אם אין לך הוכחה שהמטפלת גורמת לילדות חרדות אל תיכנסי לזה,או תמצאי הוכחה.
    אין שום בושה לשים מצלמה נסתרת,
    התנהגות הילדה שלך עם המטפלת היא נורמלית לחלוטין.לדעתי אלה מצבי רוח רגילים של בנות בגיל הזה.
    זה טבעי שהבת שלך תתרגש לפגוש אותך יותר מאשר את המטפלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו