ילדה שלא אוכלת=יאוש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שלא אוכלת=יאוש
    שלי
    25/04/2011

    שלום,אני אמא לילדה בת שנה ו7 ח' מאז וממיד ביתי לא אהבה לאכול ,כלומר אוכל לא עניין אותה אבל איך שהוא הצלחתי להכניס לה נגיד פתיתים ולהחביא בפנים בשר או ספגטי או פיצה וגם שניצל.היא שוקלת היום 8 קילו שזה ממש מעט ולאחרונה היא ממש ממש ממש לא מעונינית באוכל היא מסתכלת על הצלחת על מה שאני מגישה ואז שוללת וסוגרת את הפה ואין סיכוי לתת לה אוכל. הדברים היחידים שהיא מוכנה לאכול זה וגם זה בקטנה :ציפס,סיגרים,מילקי. השאלה שלי מה עושים??לא מכינים אוכל יותר ומגידים את את הגאנק הזה שהיא מסכימה לאכול או שממשיכים לבשל ולנסות כול יום מחדש . האם לנסות ולהגיש כמה דברים או רק דבר אחד
    מה עושים במצב כזה אני ממש ממש ממש מיואשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה שלא אוכלת=יאוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שלא אוכלת=יאוש - תגובה

    טובי פלד
    26/04/2011

    שלי היקרה
    כל עוד זה לא מכן חיים או בריאות באופן קיצוני.
    הרפי אל תיתאמצי היא תאכל. אף ילד בישראל לא מת בגלל שלא רצה לאכול.
    בסוף כולם אוכלים. והסיבה העיקרית לכך היא הורמונולית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו