מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פעוטון או מטפלתענת26/04/2011
שלום,
התינוק שלי בן 5 חודשים ואני איתו בבית עד ספטמבר. בספטמבר אני חוזרת לעבוד ואז חשבתי להכניס אותו לפעוטון. (הוא יהיה בן 9 חודשים)
קודם כל אני אשמח לדעת מה ההבדלים בין פעוטון משפחתון ומעון.
דבר שני אני מתלבטת אם להכניס אותו למסגרת כמו פעוטון או להשאיר אותו בבית עם מטפלת.
אמא שלי אומרת שמטפלת זה הכי טוב ככה הם לא נדבקים במחלות ומקבלים יחס אישי.
אני חושבת שבגיל הזה כבר חשוב שתיהיה לילד אינטראקציה עם עוד ילדים. (במיוחד שהוא ילד ראשון ונכד ראשון משני הצדדים כך שאין לו אחים או בני דודים בגילו לשחק איתם)
מה כדאי באמת? (מבחינה כספית אין בעיה למטפלת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
ענת26/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על התערבות-
אימא26/04/2011ברור שמטפלת- בגיל הזה- מה שהתינוק צריך זה יחס אישי, חום, אהבה והשגחה טובה ולא חברה. גם את במחלות תהיה לו עוד הזדמנות לחלות בגיל שנה וחצי שנתיים. אין סיכוי שמטפלת אחת במשפחתון או פעוטון שצריכה לטפלת ב 3-5 תינוקות תיתן את אותו יחס שלו זקוק תינוק כזה צעיר. אם יש אפשרות מבחינה כספית- לא צריכה להיות התלבוטות בכללץ לדעתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעוטון או מטפלת - תגובה
טובי פלד27/04/2011שלום מאי
עדיף לא להשאיר את הילד לבד עם מטפלת בבית.
אינטראקציה עם ילדים מאד מועילה להתפתחות חברתית.דבר שני זה טוב שידבק במחלות וישחק בחול רק כך מתחסנים.לא בריא לחיות בסביבה סטרילית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל שהעמדה מוצגת כל כך חד משמעי
אימא27/04/2011ומטעה לחשוב שזוהי עמדת מומחים יחידה.
ברור הרי שבגיל 5 חודשים לחבררה השפעה מינימלית אם בכלל על התפתחות. כמו כן ברור שגם אצל המטפלת אין סביבה סטרילית- יש גם מחלות וגם חול (מטפלת טובה לא תישב בבית אלא תיצא לגן שעשועים ,לחול ולחברה. הילד גם יחשף למחלות אבל לא באופן מוזגם ומרוכז כמו בגן וילך עם מערכת חיסון מחוזקת בגיל יותר מבוגר... תשקלו טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ענת27/04/2011הוא יהיה בן 9 חודשים בספטמבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל שהעמדה מוצגת כל כך חד משמעי - תגובה
טובי פלד28/04/2011שלום אמא
אני לא רואה יתרונות למטפלת על הגן. משום בחינה. תשומת לב מרובה לילד וסיפוק צרכיו המידיים אינו יתרון הוא חיסרון. אני חיים בחברה כל חיינו ולא כדאי לספק לילד את האשליה שכל הזמן יהיה מישהו בשבילו באופן פרטני שימלא את צרכיו באופן מידי.עדיף להרגיל אותו לחיות בחברה מתחילת חייו.
הגילאים עד שנה אני לא חוששב שיהיה הבדל משמעותי בין שתי השיטות.מחינה בריאותית עדיף חברת ילדים על מטפלת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקות לא רוצה לאכול את הבקבוק
מאיזה גיל רצוי לעבור למיטת ילדים נפתחת?
תלישת שערות אצל פעוטות והאם ניתן לטפל
קשיים בגן בבוקר ואובדי עצות
כללי בטיחות ילדים עבור סבא וסבתא
התינוקות מעדיפים את אבא- לא הולכים לגן
אלימות בין אחים- דרכי התמודדות אפשריות
כאבי גזים לתינוק בן חודשיים וחצי
ילד בן 6.5 עם פחדים להישאר לבד מה לעשות?
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



.jpg)
