החלפת כיתה בגן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת כיתה בגן
    אמא
    08/05/2011

    שלום רב,

    בתי בת 1.7 נכנסה לפני שבוע לגן. עדיין בתקופת הסתגלות. אני לא מרוצה מהגננת (שאגב גם היא חדשה, לפני חודש הגיעה) היות ויש מתח בינה לבין הצוות וגם היא לא נותנת חום, אהבה, לא לבבית ואפילו בוקר טוב אומרת עם הגב אלי.
    גם הבת שלי לא רוצה ללכת אליה, למרות שלסייעות אחרות פחות מתנגדת.
    באותו מתחם של גנים, בכיתה סמוכה יש קבוצה גדולה יותר עם גננת טובה שאיתה הבת שלי אמורה להמשיך גם שנה הבאה. אני שוקלת להכניס אותה לקבוצה החדשה. הבעיה היא שכל ילדי הקבוצה (21 ילד) הם גדולים ממנה בשנה. השאלה אם זה לא יפגע בבת שלי, בביטחון שלה, שלא ירמסו אותה וכד'?
    אשמח לקבל הארות והמלצות לגבי טובת הילדה.

    כל טוב וחג שמח
    אמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת כיתה בגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת כיתה בגן - תגובה

    טובי פלד
    08/05/2011

    שלום אמא
    בלי לדעת יותר פרטים.אני מציע לך להחליף קבוצה.
    מילדים גדולים אפשר גם ללמוד וגם שם יש ילדות יותר קטנות,
    אם את מחליפה קבוצה אל תחליפי עוד פעם.אבל יכול להיות שאת זקוקה לייעוץ יות יסודי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו