ילדה שלי אבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדה שלי אבא
    דיקלה
    23/05/2011

    שלי, אני אמא צעירה לתינוקת בת 9 חודשים.
    בעלי ואני כבר 5 חודשים בתהליכי גירושין מכוערים מאוד.
    כשהתחלנו בהליכי הגירושין בעלי עזב את הבית ומאז לא ראה את הילדה שלנו.
    אציין כי הגירושים הדדים ואין דרך חזרה, אך הנושא המטריד אותי הוא איך ומה לספר לילדתי כשתיגדל ותבין שאבא לא נימצא בסביבה...
    בעלי אינו בעוניין בילדה והודיע שלא יהיה מעוניין בה גם בעתיד.
    המחשבה הזאת מטרידה אותי כבר כמה חודשים...
    אנא עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדה שלי אבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדה שלי אבא - תגובה

    טובי פלד
    24/05/2011

    שלום דיקלה
    אל תקחי צד . אל תדברי על זה ביוזמתך.אל תאשימי אותו בכלום.אל תרחיקי אותה ממנו. תני לה לנהל את היחסים אתו. מה שהיא מחליטה .זו החלטה שלו איך וכמה להתייחס לבת שלו.זה יכול להשתנות עם הזמן.דברי עליו רק טובות. זה ישתלם לך ולבת שלך.
    אל תסיתי אותה נגדו. דברי על זה כמה שפחות וכשאת מדברת עם חברות שלך עליו ,שהיא לא תשמע.
    ולבסוף אל תקחי על זה אחריות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו