צעקתי על הילדה שלי יותר מדי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צעקתי על הילדה שלי יותר מדי..
    נועה
    26/05/2011

    היא היתה עייפה.ילדה בת ארבע וחצי .חזרנו מהגינה ונכנסו לאוטו. הן רבו על המפתחות. פתאום התעצבנתי וכעסתי עליהם. איבדתי את הסבלנות. דחפתי אותן לתוך האוטו. הן בכו. היא כל הדרך הביתה וגם בבית צעקה- זה כן היה בכוונה! וזה היה נכון.. משהו השתלט עליי.. ראיתי שהיא עייפה ולא יכולתי להגיב ברוך,ף בנועם שאני ככ אוהבת..ואח"כ היא המשיכה לבכות. צערתי עליה. הכנסתי אותה לחדש. אמרתץי שעכשיו היא הולכץ לישון. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. בכי. עוד צצעקות. את בכיינתי קראתי לה.. בלילה היא התעוררה בוכה.. נעלבת מתוך שינה.

    שאלוהים יעזור לי. כמה שאני אוהבת אותה. ככ הרבה זמן לא עשיתץי לה כזה דבר. איזה אמא מרושעת אני. פגעתי בילדה שלי.. לפחות אח"כ הכל נרגע וכשהתעוררה בלילה הייתי איתה, והראתי לה ציור שציירתי לה...

    אני מרגישה לא נורמאלית. כמו שד שהשתלט עליי.. מי אני בכלל. אני לא ראויה להיות האמא שלהפם. איזה טראומות יהיה להן ממני..

    הצילו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צעקתי על הילדה שלי יותר מדי.. - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    27/05/2011

    לנועה היקרה
    מדי פעם קורה כי גם הורים מאוד אוהבים מאבדים עשתונות. יסורי המצפון שלך וההאשמה העצמית לא יועילו לאף אחד. נסי מעכשיו להשתלט על תגובותיך על מנת שלא תצטרכי להתייסר אחר כך. נסי להתנהג כך שילדיך ירגישו כי את ממש אוהבת אותן. הבסיס להורות היא אהבה המלווה בסמכות הורית וגבולות ברורים. נסי להתנהג על פי שני עקרונות אלו. שיקלי האם את זקוקה לייעוץ אישי או קבוצתי בנושאי הורות, אם כן נסי להגיע למקום המתאים לך. אפשר לבקש ייעוץ שכזה דרך קופת החולים בה את מבוטחת.
    בהצלחה ושבת שלום אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו