שינויים במצב רוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינויים במצב רוח
    קובי
    14/06/2011

    שלום.
    ביתי בת 2 וחצי. בתקופה האחרונה היא מתנהגת שלא כהרגלה, היא רגישה מאוד ועוברת בצורה קיצונית משמחה לבכי ועצבות. היא כל רגע שואלת אם היא מתנהגת יפה, נלחצת שקורה לה משהו(כאב ,מכה ) ומיד מתחילה לבכות בפאניקה נוראית ולא מוכנה להגיד כלום.
    יש לציין שאנו מצפים ללידה נוספת בחודש הקרוב וביתי מדעת לכך.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינויים במצב רוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויים במצב רוח - תגובה

    ד``ר אורה רבר
    16/06/2011

    לקובי שלום
    ילדתכם נמצאת בתקופה התפתחותית המכונה בשם "גיל המרד הראשון", וכמו כן אתם מצפים בשעה טובה ללידה. שתי התפתחויות חשובות ומשמחות, מצד אחד ולא קלות לאף אחד מבני המשפחה מהצד השני.
    טוב שהילדה מודעת ללידה הקרובה, כדאי לנצל את שבוע הספר העברי ולרכוש ספר טוב העוסק בנושא של הצטרפות תינוק למשפחה. חשוב להקריא אך חשוב במיוחד לשוחח על הספר, לתת לה לבטא חששות ודאגות, גם עם השפה שלה לא ממש עשירה בשלב זה. שינויים במצב הרוח מאפיינים את גיל המרד הראשון בדיוק כמו את גיל המרד השני- גיל ההתבגרות.
    מה עושים?
    מנסים כמה שאפשר לתת תשומת לב חיובית, משני ההורים, (לאו דווקא יחד)- משחקים, חיבוקים נשיקות, ספרים, ציורים, הדבקות... יציאה לגנים ציבוריים וכול מה שאתם אוהבים לעשות יחד. מצד שני להמעיט כמה שניתן את מתן תשומת הלב להתנהגויות שאתם פחות רוצים לעודד. כאשר ביתכם שואלת אם היא מתנהגת יפה תנו לה חיבוק גדול ואמרו משהו כמו: "את הילדה המקסימה שלי ואני אוהב/ת אותך כול כך" .
    בהצלחה ושיהיה בשעה טובה אורה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו