מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גרורותיסמין19/09/2013
שלום לכם. רציתי לפחות לקבל כיוון. לפני שנה היה לאבא שלי גידול סרקומה חיצוני תת עורי...כרתו לו אותו והוא קיבל הקרנות . בסיטי הראשון הכל היה תקין. אך בסיטו השני רשום כך : קשרית בגודל 0.5 בריאה אחת ובריאה השנייה מוקדים תת פלורלרים זעירים . הרופא רשם חשד לגרורות ושלח לבדיקת pet. שאלתי היא , האם הבדיקה הזו היא לאחר שמגלים את הסרטן ורוצים לדעת איזה שלב או לא בהכרח והאם לפי ההיסטוריה שלו יש מצב שזה גרורות או גם לא בהכרח?תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות - תגובה
פרופ' חובב נחושתן22/09/2013לפי התיאור חשד גבוה שמדובר בגרורות הבעיה שפט לא יזהה אותן בהכרח כי בגודל חצי סנ הרבה פעמים אין בכלל קליטה גם אם מדובר בגרורה
פט יכול לנסות לזהות אם יש גרורה במקום אותו לא זיהו בסיטי
צריך לדבר עם רופא מטפל לגבי המחשבות שלו שכן הוא עוקב אחרי המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורות
יסמין22/09/2013אז ככה לאחר שאבא שלי היה אצל פרופסור מומחה ביום שישי. הפרופסור אמר לאחר שהסתכל בסיטי שזה ממש קטן ואין צורך בצילום PET רק לאחר חודש וחצי .ואם זה גדל רק מוציאים את זה וזהו...הוא בדק לאבא את הריאות ואמר שהכל נקי ושיהיה רגוע...מה אנחנו אמורים להסיק מזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרורות - תגובה
פרופ' חובב נחושתן22/09/2013לפי התיאור חשד גבוה שמדובר בגרורות הבעיה שפט לא יזהה אותן בהכרח כי בגודל חצי סנ הרבה פעמים אין בכלל קליטה גם אם מדובר בגרורה
פט יכול לנסות לזהות אם יש גרורה במקום אותו לא זיהו בסיטי
צריך לדבר עם רופא מטפל לגבי המחשבות שלו שכן הוא עוקב אחרי המצב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

