מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סרטןיוסף31/10/2013
דר שלום,בדקנו אפשרות בהדסה לטיפול ביוד רדיואקטיבי. אבל אמא לא נמצאה מתאימה, אמא בת 49, לא עישנה,חולת סרטן ריאות מפושט לכבד ולעצמות, האבחנה קבעה שזה גידול נוירואנדוקרני ,גם לאחר בדיקת פתולוג נוספת נקבע שזה גידןל נוירואנדוקריני ולא נקבע בוודאות אם זה SCLC או NSLC , גם לאחר ביופסיה חוזרת מהכבד נקבע שזה דומה לגידול המקורי ועם אבחנה של גידול נוירואנדוקרריני ,,הספיקה לקבל טיפולים 9 מנותCARBO- ETOPOSIDE , אלימטה (3מנות) , טקסוטיר (3 מנות),3 מנות TARCEVA , NAVALBIN, אף אחד מהטיפולים לא עזר והמחלה מתקדמת במיוחד בפיזור הכבדי , הרופא המליץ לשלוח ביופסיית מחט לבדיקת TARGET NOW, ובו זמנית להתחיל קרינה פאליטיבית לכבד, כך עשינו, אמא קיבלה 9 הקרנות לכבד ואז חזרה תשובת TARGET NOW לפי התוצאה , טיפול שיכול להתאים
1- IRINOTOCAN קמפטו 2- ADRIA .
ישר אחרי ההקרנות התחלנו טיפול בקמפטו ,טיפול זה מאוד החליש את אמא , הרבה פעמים דחו טיפול בגלל PLT נמוך, הספיקה לקבל 2 מנות קמפטו, מנה ראשונה עשתה תגובה קשה, הזעה, דמעות ונזלת, כובד בלשון , נימול בתוך וסביב הפה, רעד בעפעפיים.
לפני מנה שניה של קמפטו קיבלה אטרופין והידרו , הייתה תגובה עם אותם סמנים אך חלשה יותר, לציין שטיפול זה החליש אותה מאוד ירדה 10 קילו במשקל, עד 5 ימים לאחר הטיפול לא יכולה לזוז מהמיטה, כמעט לא אוכלת עם הרבה הקאות וליחה, לוקח כמעט שבוע להתאושש מטיפול ולהתחיל לאכול, התדרדרות בניידות.
לפי רופא מטפל אם היא מעוניינת להמשיך היא צריכה בערך 6 מנות טיפול ואז לעשות סיטי חוזר, לציין שעברו 7 שבועות מאז ההקרנות, מבחינה קלינית היא מתדרדרת והכבד הענק עדיין אותו דבר וללא רושם שקטן, בצקות ברגליים כמו שהם. והסמנים בדם אותו דבר
1- מה דעתך האם באמת יש טעם לתת סיכוי לטיפול ולמצות 6 מנות , או שיש טעם אולי לסיטי כעת לראות בכלל אם ההקרנות עזרו
2-בכלל האם יש קוו מחשבה אחר כי במכון פתולוגי יום אחרי שהדגימה חזרה מארה"ב קבעו באותו יום שהגידול הוא דומה לדגימת מקור ומדובר על גידול נוירואנדוקרוני ולא SC/NSC ׁ(האם אפשר תוך יום לעשות אבחנה ואין זכר לצביעות בבדיקת דגימת הכבד)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
יוסף01/11/2013רציתי לעדכן שנעשה pet dotatoc ואין קליטה של סומטוסטטין לכן הוחלט שאין צורך בטיפול באנלוג לסומטוסטטין . תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

