סרטן

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן
    יוסף
    31/10/2013

    דר שלום,בדקנו אפשרות בהדסה לטיפול ביוד רדיואקטיבי. אבל אמא לא נמצאה מתאימה, אמא בת 49, לא עישנה,חולת סרטן ריאות מפושט לכבד ולעצמות, האבחנה קבעה שזה גידול נוירואנדוקרני ,גם לאחר בדיקת פתולוג נוספת נקבע שזה גידןל נוירואנדוקריני ולא נקבע בוודאות אם זה SCLC או NSLC , גם לאחר ביופסיה חוזרת מהכבד נקבע שזה דומה לגידול המקורי ועם אבחנה של גידול נוירואנדוקרריני ,,הספיקה לקבל טיפולים 9 מנותCARBO- ETOPOSIDE , אלימטה (3מנות) , טקסוטיר (3 מנות),3 מנות TARCEVA , NAVALBIN, אף אחד מהטיפולים לא עזר והמחלה מתקדמת במיוחד בפיזור הכבדי , הרופא המליץ לשלוח ביופסיית מחט לבדיקת TARGET NOW, ובו זמנית להתחיל קרינה פאליטיבית לכבד, כך עשינו, אמא קיבלה 9 הקרנות לכבד ואז חזרה תשובת TARGET NOW לפי התוצאה , טיפול שיכול להתאים
    1- IRINOTOCAN קמפטו 2- ADRIA .
    ישר אחרי ההקרנות התחלנו טיפול בקמפטו ,טיפול זה מאוד החליש את אמא , הרבה פעמים דחו טיפול בגלל PLT נמוך, הספיקה לקבל 2 מנות קמפטו, מנה ראשונה עשתה תגובה קשה, הזעה, דמעות ונזלת, כובד בלשון , נימול בתוך וסביב הפה, רעד בעפעפיים.
    לפני מנה שניה של קמפטו קיבלה אטרופין והידרו , הייתה תגובה עם אותם סמנים אך חלשה יותר, לציין שטיפול זה החליש אותה מאוד ירדה 10 קילו במשקל, עד 5 ימים לאחר הטיפול לא יכולה לזוז מהמיטה, כמעט לא אוכלת עם הרבה הקאות וליחה, לוקח כמעט שבוע להתאושש מטיפול ולהתחיל לאכול, התדרדרות בניידות.
    לפי רופא מטפל אם היא מעוניינת להמשיך היא צריכה בערך 6 מנות טיפול ואז לעשות סיטי חוזר, לציין שעברו 7 שבועות מאז ההקרנות, מבחינה קלינית היא מתדרדרת והכבד הענק עדיין אותו דבר וללא רושם שקטן, בצקות ברגליים כמו שהם. והסמנים בדם אותו דבר
    1- מה דעתך האם באמת יש טעם לתת סיכוי לטיפול ולמצות 6 מנות , או שיש טעם אולי לסיטי כעת לראות בכלל אם ההקרנות עזרו
    2-בכלל האם יש קוו מחשבה אחר כי במכון פתולוגי יום אחרי שהדגימה חזרה מארה"ב קבעו באותו יום שהגידול הוא דומה לדגימת מקור ומדובר על גידול נוירואנדוקרוני ולא SC/NSC ׁ(האם אפשר תוך יום לעשות אבחנה ואין זכר לצביעות בבדיקת דגימת הכבד)
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    יוסף
    01/11/2013

    רציתי לעדכן שנעשה pet dotatoc ואין קליטה של סומטוסטטין לכן הוחלט שאין צורך בטיפול באנלוג לסומטוסטטין . תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו