קשריות בריאות לאמא היקרה שלי

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • קשריות בריאות לאמא היקרה שלי
    הדר
    05/03/2019

    שלום רב,
    אמא שלי היקרה לי מכל,בת 62 שתיהיה בריאה עד 120
    עשתה צילום חזה בגלל כאבים בחזה ביולי 2018 התגלו קשריות
    אחת 9מ״מ בLLL
    קשרית נוספת 2 מ״מ בLUL.
    ללא שינויים כלל. הרופא המומחה הפנה לעשות מעקב.
    בדצמבר 2018 עשתה סיטי חוזר שהתגלו-
    שינויים ברונכיאקטטים(!?) מה זה אומר???
    קשרית 4 מ״מ בLLL
    קשרית 5 מ״מ בLUL
    קשרית 2 מ״מ בRLL
    קשרית בתבנית זכוכית 10*4 בLLL


    רופא מומחה ציין שמומלץ להוציא את הקשרית הגדולה 10 מ״מ
    ויש כבר תאריך לניתוח שיקחו גם ביופסיה אחרי ההוצאה של הקשרית כןלה.
    הוא ציין בסיכום שאין שינויים מהסיטי הקודם, ומה שאני לא מבינה כל הקשריות שנוספו זה לא נחשב שינוי? אני כלכך מפחדת ומודאגת. לא מצליחה להעביר את היום בלי מחשבות. אמא שלי כל עולמי.
    מבקשת ממש ממש שתגידי לי מה את חושבת?
    המנהל מחלקה רשם שהוא ממליץ להוציא מחשד שזה טרום ממאיר או ממאיר בשלב התחלתי .
    מה את חושבת? האם זה יכול להיות שפיר? זה ממצא שכיח שיש להרבה אנשים?
    ואם זה ממאיר מה עושים אחרי ההוצאה?
    סליחה על ריבוי השאלות מחפשת נחמה ומילה של הרגעה כלשהי.
    אגב אמא שלי לעולם לא עישנה.
    תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר מיה גוטפריד
    06/03/2019

    זה פורום סרטן ריאה
    צריך אכן להמשיך בירור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו