מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה בנושא יחסי רופא-חולהנורית קאפ02/05/2011
אבי חולה סרטן ריאה שלב 4 מזה כמה חודשים.
הוא מטופל אצל רופא מומחה בבית חולים גדול במרכז הארץ.
מעבר ליחס המתנשא וקצר הרוח של אותו רופא,
רציתי לשאול האם זה מקובל שדרך הגישה היחידית שיש לאבי לרופאו הוא משלוח פקס.
לא אי-מייל וכמובן לא מספר טלפון.
לציין שמענה לטלפונים באותה מחלקה הוא נדיר. אבי מנסה לעיתים ימים שלמים לתפוס את מזכירת הרופא.
בנוסף, קביעת תורים נעשית במשלוח מכתב בדואר!! אבי מחכה מספר ימים כדי לדעת מתי התור שנקבע לו.
האם שירות כזה הוא נורמה.
משמיעת חוויות של חולים בבתי חולים אחרים עלתה תמונה שהם יכולים ליצור קשר ישיר עם רופאיהם בעת הצורך.
אם זו אכן לא הנורמה (המצערת), מה ניתן לעשות לפני שמגיעים למצב שמפסיקים את הטיפול מול אותו רופא ועוברים לביה"ח אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא יחסי רופא-חולה - תגובה
פרופ' חובב נחושתן02/05/2011אין נורמה מחיבת ביחסי רופא חולה
לעיתים הרופא שוקע תחת עומס הטלפונים ומתקשה לענות לכל ולבצע את עבודתו
כל רופא פועל בהתאם ליכולתו ולעומס בו הוא נתון
יש לצין כי לעזרה לחולים אין כל פיצוי כספי עבור הבית חולים
ויותר מכך שלפי שיטת ראש הממשלה מענה בלילה על אי מייל ולטלפונים כל שעות היממה לא נחשב לעבודה כלל שכן לא היתה החתמת שעון
כדאי אולי לנסות להסדיר את הנושא באופן מסודר
בינתים כמו עשה לך רב צריך עשה לך רפא
חובב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענה לך הרופא שבאופן בולט ואולי
משה07/06/2011קיצוני עונה לכל מטופל בכל עת בכל דרך תקשורת, באמפתיה ובסבלנות רבה.
הוא גם לא מביא את התיסכולים שלו (אם קיימים)אל המטופלים שלו.
נסי לשלוח את הרופא שלך ללמוד מד"ר נחושתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר נחושתן-המלאך!
מרינה23/11/2011ד"ר נחושתן- הוא רופא-אונקולוג בשליחות,רופא בחסד עליון-אין כאלו היום.היחס שהוא נותן לפציינט- שווה הכל!רק בריאות לרופא היקר שלנו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

