שאלה בנושא יחסי רופא-חולה

מנהל הפורום

ד``ר מיה גוטפריד
ד"ר מיה גוטפריד
לקביעת תור אצל ד"ר מיה גוטפריד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנושא יחסי רופא-חולה
    נורית קאפ
    02/05/2011

    אבי חולה סרטן ריאה שלב 4 מזה כמה חודשים.
    הוא מטופל אצל רופא מומחה בבית חולים גדול במרכז הארץ.
    מעבר ליחס המתנשא וקצר הרוח של אותו רופא,
    רציתי לשאול האם זה מקובל שדרך הגישה היחידית שיש לאבי לרופאו הוא משלוח פקס.
    לא אי-מייל וכמובן לא מספר טלפון.
    לציין שמענה לטלפונים באותה מחלקה הוא נדיר. אבי מנסה לעיתים ימים שלמים לתפוס את מזכירת הרופא.
    בנוסף, קביעת תורים נעשית במשלוח מכתב בדואר!! אבי מחכה מספר ימים כדי לדעת מתי התור שנקבע לו.
    האם שירות כזה הוא נורמה.
    משמיעת חוויות של חולים בבתי חולים אחרים עלתה תמונה שהם יכולים ליצור קשר ישיר עם רופאיהם בעת הצורך.
    אם זו אכן לא הנורמה (המצערת), מה ניתן לעשות לפני שמגיעים למצב שמפסיקים את הטיפול מול אותו רופא ועוברים לביה"ח אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא יחסי רופא-חולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא יחסי רופא-חולה - תגובה

    פרופ' חובב נחושתן
    02/05/2011

    אין נורמה מחיבת ביחסי רופא חולה
    לעיתים הרופא שוקע תחת עומס הטלפונים ומתקשה לענות לכל ולבצע את עבודתו
    כל רופא פועל בהתאם ליכולתו ולעומס בו הוא נתון
    יש לצין כי לעזרה לחולים אין כל פיצוי כספי עבור הבית חולים
    ויותר מכך שלפי שיטת ראש הממשלה מענה בלילה על אי מייל ולטלפונים כל שעות היממה לא נחשב לעבודה כלל שכן לא היתה החתמת שעון
    כדאי אולי לנסות להסדיר את הנושא באופן מסודר
    בינתים כמו עשה לך רב צריך עשה לך רפא
    חובב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענה לך הרופא שבאופן בולט ואולי

    משה
    07/06/2011

    קיצוני עונה לכל מטופל בכל עת בכל דרך תקשורת, באמפתיה ובסבלנות רבה.
    הוא גם לא מביא את התיסכולים שלו (אם קיימים)אל המטופלים שלו.
    נסי לשלוח את הרופא שלך ללמוד מד"ר נחושתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר נחושתן-המלאך!

    מרינה
    23/11/2011

    ד"ר נחושתן- הוא רופא-אונקולוג בשליחות,רופא בחסד עליון-אין כאלו היום.היחס שהוא נותן לפציינט- שווה הכל!רק בריאות לרופא היקר שלנו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו