השלכות עתידיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השלכות עתידיות
    לינדה
    30/01/2013

    שלום,
    יש לי שאלה לא סטנדרטית...
    הגננת של בני המליצה לנו לקחת אותו לתרפיה באמנות.
    שאלתי היא: אם אני הולכת דרך הקופה האם זה עלול להזיק לבני באיזושהי צורה בעתיד מבחינת ביטוח רפואי, או אפילו קב"א בצבא?...
    אודה לכם על תשובה רצינית.
    לינדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השלכות עתידיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השלכות עתידיות - תגובה

    מיה גל M.A.
    31/01/2013

    לינדה שלום,
    כאשר הטיפול נעשה דרך קופ"ח קיים על כך רישום, בניגוד לטיפול שנעשה באופן פרטי (שאז הרישום הוא רק אצל המטפל/ת). אני מניחה שאם מחפשים באופן מיוחד הרי שניתן יהיה להגיע לכך (לאחר חתימה על טופס ויתור סודיות רפואית). אינני בקיאה מספיק בנהלי הצבא לגבי חיפוש חומר רפואי, אני מניחה שהדבר נעשה רק כאשר נתקלים בבעיה קיימת. לגבי ביטוח רפואי הרי שמתבקשים לתת הצהרה לגבי מצב רפואי ויתכן שתישאל שאלה גם לגבי טיפול בעבר, אינני חושבת שבגין זה לא יינתן כיסוי. כמובן שבמקרה של תביעה ביטוחית חברת ביטוח יכולה לנסות להוכיח קיומה של בעיה קודמת באמצעות איסוף חומר רפואי מהעבר.
    לסיכום אינני חושבת שצריכה להיות בעיה מיוחדת עם זה, אולם בהחלט את צריכה לדעת שבקופ"ח מתקיים רישום על הטיפול ובמידה והדבר מטריד אותך מאד אולי עדיף שתפני לטיפול פרטי.
    בהצלחה.
    מיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו