עיניים יבשות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיניים יבשות
    רונן
    10/01/2011

    יש לי עיניים יבשות, הם תמיד קצת אדומות ורואים בהם קצת כלי דם. זה לא מפריע לי אני לא מרגיש מוזר בעין אבל כנראה שהעיניים שלי יבשות.

    אני מרכיב עדשות מגע רכות והלכתי לאופטימטריסט לראות אם העדשות זה מקור הבעיה והוא אמר שזה לא קשור הוא אמר שאני בן 15 ויש לי עור יבש ושומני וזה נורמלי, הוא אמר לי שיש לי יובש קטן ולמרות זאת אני עדיין יכול להרכיב עדשות מגע.


    עשיתי הפסקה מעדשות למשך כמה שבועות, אבל עדיין היובש נשאר והעיניים נראו אותו דבר.

    בכל מקרה היובש לא מפריע לי רק רציתי לדעת האם באמת זה נורמלי שיש לי יובש ואיזה דרכים אפשר לטפל בו? האם הכלי דם האלה הקטנים בעין זה באמת מצב שיכול להיות נורמלי?


    נ.ב, אני יושב הרבה מול מחשב (לומד איתו בעיקר) האם זה אחד מהגורמים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיניים יבשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רונן

    ד``ר דיאנה שטיין
    12/01/2011

    אני מציעה לך להבדק אצל רופא עיניים כדי לבדוק את מצב הקרנית, האם מדובר ביובש, האם העדשות יושבות בצורה טובה על פני הקרנית, או שאולי יש תגובה אלרגית שיש לטפל בה. כדאי מאוד להבדק ולוודא שהכל בסדר כדי להמנע מסיבוכים הקשורים לעדשות מגע.
    בברכה,
    ד"ר דיאנה שטיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו