סכרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סכרת
    אבו מדיעם עיד
    08/11/2009

    ערב טוב אני בן 37 חולה סכרת מזה 18 שנה מטופל בזריקות אינסולין רציתי לדעת מה עושים במצבי חירום בהיבוגלוקימיקה או בהיפרגלוקימיה ותודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפו והיפר

    חיים זייד
    08/11/2009

    (אוי ואבוי לך ) אם אתה חולה סכרת 18 שנה ואינך יודע לטפל בהיפו או בהיפר גליקמיה ,

    לועזית: hypoglycemia
    רמה נמוכה מדי של גלוקוז בדם, שגורמת לחולשת שרירים, חוסר קואורדינציה, בלבול שכלי והזעה. במקרים חמורים עלולה להוביל לתרדמת; מופיעה בדרך-כלל בסוכרת כתוצאה ממינון עודף של אינסולין וצריכה לא מספקת של פחמימות. הטיפול הוא על-ידי נטילת גלוקוז דרך הפה, או, אם החולה מחוסר הכרה - בהזרקה.

    היפרגליקמיה



    (רמה גבוהה מדי של סוכר בדם)

    גורמים
    פחות מדי אינסולין או טיפול תרופתי אחר: האם "דילגת" על זריקה או על טבליה? האם הזרקת מעט מדי אינסולין? האם מנת הטיפול הפומי שנטלת היה נמוך מן הרגיל?
    מזון: האם אכלת יותר מדי פחמימות בארוחה האחרונה?
    פעילות גופנית: האם הפסקת להתעמל?
    מחלת חום: שפעת, זיהום.
    מתח: דחק, לחץ נפשי מתמשכים.
    מחזור חודשי (אצל נשים).
    סימני ההיפרגליקמיה
    עייפות
    השתנה מרובה
    צמא קיצוני
    כאבי ראש
    איבוד משקל
    הפרעה בראייה
    דלקות חוזרות ונשנות בעור
    סימנים אלה נעלמים כאשר רמת הסוכר בדם יורדת והאיזון חוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו