אישפוז בארברבנל ללא תוצאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אישפוז בארברבנל ללא תוצאות
    נורית שחף
    29/04/2015

    ד"ר בראל שלום רב

    אבא שלי בן 76 וחולה סכרת .חוץ מזה הוא בריא בדר"כ.
    לפני כשלושה חודשים החל לסבול מדיכאון .
    הרקע היה אירוע קשה שעבר אחיו, ,מתח רב ,יציאה לפנסיה ועוד.
    חשוב לי לציין כי בעבר לא סבל מדיכאון כלל.

    הוא פנה לרופאת משפחה והיא נתנה לו חצי כדור ציפרלקס.
    הוא נטל פעם אחת חצי כדור והרגיש רע מאוד וחש כי הוא רוצה למות .
    לאחר מכן פנה לפסיכיאטרית שנתנה לו מירו ושוב היו תופעות לוואי קשות והוא הפסיק .
    לפיכך הוא לא המשיך ליטול את התרופות נגד הדיכאון והחל לקחת וואבן.
    הוא הרגיש שזה עוזר לו והחל לקחת ואוובן 3 פעמים ביום על דעת עצמו.

    לפני כחודש וחצי הוא יצא בבוקר שבת מן הבית להתאוורר ,החל להרגיש מצוקה וניסה להתאבד. מאז הוא מאושפז באברבאנל במחלקה הסגורה.

    לצערי גם שם מצבו לא טוב ואף הולך ומדרדר.
    בתחילה נתנו לו בונסרין והחליפו לגאודון והן גרמו לו לתופעות לוואי קשות מאוד.
    אשמח לחוות דעתך :
    האם זה נכון להשאירו שם במחלקה הזאת שהיא קשה מאוד ולא מסייעת לו כלל
    או שכדאי לחשוב על מקום מתאים יותר עבורו ?
    תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישפוז בארברבנל ללא תוצאות - תגובה

    ד``ר מאיר בראל
    03/05/2015

    ואיל ולא נמצא לו מענה גם באישפוז פסיכיאטרי, המשך אישפוז זה יכול אך להרע לו.
    הפתרון האופטימלי במקרה זה הוא החזרתו לביתו עם השגחה צמודה למשך כל היממה, אם ע"י בן משפחה, חברים או מטפל אישי צמוד.
    הטיפול צריך להיות משולב החל מטיפול במצוקות יומיומיות אישיות, גופניות ולבסוף נפשיות בטיפול משולב תרופתי ופסיכותרפי ע"י שיחות טיפוליות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו