מיגרנה עם אאורה וגלולות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיגרנה עם אאורה וגלולות
    תמר
    22/07/2015

    שלום,
    אובחנתי כסובלת ממיגרנה עם אאורה בגיל 14, עד גיל 20 הייתי סובלת ממיגרנות בתדירות משתנה (פעם בשנה עד פעם בחודשיים-שלוש). הייתי לוקחת כדור ריזלט, הולכת לישון וקמה כרגיל.
    כיום אני בת 26, כבר 6 שנים ללא התקף מיגרנה אחד (גם ללא אאורה..) זה פשוט חלף לבד לא ברורה הסיבה (לא היה קשר למזון מסוים)
    רציתי לשאול האם אני עדיין נחשבת כסובלת ממיגרנה? והאם אני יכולה ליטול גלולות למניעת הריון (המכילות גם אסטרוגן) במידה וכבר 6 שנים ללא התקף מיגרנה?

    תודה מראש על התשובה,
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה עם אאורה וגלולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה עם אאורה וגלולות - תגובה

    ד''ר רחל הרינג - חנית
    27/07/2015

    את נחשבת כלוקה במיגרנה וחופשית מהתקפים בהווה.
    את יכולה ליטול גלולות עם אסטרוגנים, גלולות עם מינוני הורמונים נמוכים.
    מלאי יומן כאבי ראש/מיגרנה. אם יחזרו התקפים עם אאורה יהיה צורך לשקול מחדש נטילת הורמונים
    בריאות טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו