מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה דחופה, בנזמיציןדורי13/01/2013
שלום.
אובחנה אצלי אקנה בינונית לפני כמה חודשים, מאז אני מטופל מזה 3 חודשים בבנזמיצין ג'ל, אנטיביוטיקה דוקסילין 100mg פעם ביום, ופעם בשבוע טיפול "פוטותרפיה".
המצב בקושי זז, הטיפול היה אמור להיות ע"פ הרופא שלי שווה ערך לכדורי רואקוטן, זה היה אמור להיות תחליף.
ראשית זה בא בגלים- יש שבוע יבש יחסית ושבוע נוראי ושמוני, ושנית אחרי 3 חודשים כמעט ואין שינוי! באמת לא קרה כלום והזמן סתם בוזבז.
יש לי חצ'קונים על הלחיים בלבד, אבל עמוקים מאוד שכבר מזמן לא כואבים ולא אדמומיים אבל אפשר ממש להרגיש באצבע שיש משהו קשה עמוק בפנים כבר כמה חודשים. פעם בכמה זמן יוצא באותם אזורים ספציפיים פצעים קטנים חדשים. יש ירידה מזערית אולי בקצב היציאה שלהם מאז תחילת הטיפול.....
שלישית כל בוקר צריך חצי שעה לגרד את המשחה בנזמיצין מהפנים, היא נדבקת וקשה מאוד.
אני חייב עזרה היות והקיץ מגיע בקרוב!!!
תודה
דורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה
מרים16/01/2013היי דורי,
אל תדאג, קודם כל הדברים האלה עוברים. עצם העובדה שאתה בלחץ לא מועיל כל כך לתהליך הריפוי.
אני רוצה להסביר לך משהו. אני עובדת בתחום מלא זמן ויש לי תוצאות טובות על האקנה. המקור של הבעיה היא השחור, מה שנקרא בשפה מקצועית הקומידון. כל עוד שלא מוצאים את השורש הזה, הבעיה תחזור. זהו המקום בו מתרבים החיידקים שגורמים לדלקות (פצעים). אתה צריך טיפול פנים, בנוסף לפוטוטראפיה, ע"מ לשחרר את כל השחורים. אם אתה עושה את זה באופן יסודי ובצורה סדירה, אתה כן תראה שיפור. מבטיחה לך!בהצלחה
מרים מורה לקוסמטיקה, אפילציה ואיפור.
קוסמטיקאית מומחית בהסרת שיער ואקנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

