עזרה דחופה, בנזמיצין

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה, בנזמיצין
    דורי
    13/01/2013

    שלום.
    אובחנה אצלי אקנה בינונית לפני כמה חודשים, מאז אני מטופל מזה 3 חודשים בבנזמיצין ג'ל, אנטיביוטיקה דוקסילין 100mg פעם ביום, ופעם בשבוע טיפול "פוטותרפיה".
    המצב בקושי זז, הטיפול היה אמור להיות ע"פ הרופא שלי שווה ערך לכדורי רואקוטן, זה היה אמור להיות תחליף.
    ראשית זה בא בגלים- יש שבוע יבש יחסית ושבוע נוראי ושמוני, ושנית אחרי 3 חודשים כמעט ואין שינוי! באמת לא קרה כלום והזמן סתם בוזבז.
    יש לי חצ'קונים על הלחיים בלבד, אבל עמוקים מאוד שכבר מזמן לא כואבים ולא אדמומיים אבל אפשר ממש להרגיש באצבע שיש משהו קשה עמוק בפנים כבר כמה חודשים. פעם בכמה זמן יוצא באותם אזורים ספציפיים פצעים קטנים חדשים. יש ירידה מזערית אולי בקצב היציאה שלהם מאז תחילת הטיפול.....
    שלישית כל בוקר צריך חצי שעה לגרד את המשחה בנזמיצין מהפנים, היא נדבקת וקשה מאוד.
    אני חייב עזרה היות והקיץ מגיע בקרוב!!!
    תודה
    דורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה, בנזמיצין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה

    מרים
    16/01/2013

    היי דורי,
    אל תדאג, קודם כל הדברים האלה עוברים. עצם העובדה שאתה בלחץ לא מועיל כל כך לתהליך הריפוי.
    אני רוצה להסביר לך משהו. אני עובדת בתחום מלא זמן ויש לי תוצאות טובות על האקנה. המקור של הבעיה היא השחור, מה שנקרא בשפה מקצועית הקומידון. כל עוד שלא מוצאים את השורש הזה, הבעיה תחזור. זהו המקום בו מתרבים החיידקים שגורמים לדלקות (פצעים). אתה צריך טיפול פנים, בנוסף לפוטוטראפיה, ע"מ לשחרר את כל השחורים. אם אתה עושה את זה באופן יסודי ובצורה סדירה, אתה כן תראה שיפור. מבטיחה לך!בהצלחה
    מרים מורה לקוסמטיקה, אפילציה ואיפור.
    קוסמטיקאית מומחית בהסרת שיער ואקנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו