בקשר למשחה הלו קוט- צלקות

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • בקשר למשחה הלו קוט- צלקות
    בן 15
    25/10/2013

    זה גם קשור לכתמים אדומים לאחר שנשארו פצעי בגרות ( אקנה ) ?
    אשמח לתשובה! ( עלתה 162 ₪ )
    תודה ויום טוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר למשחה הלו קוט- צלקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר למשחה הלו קוט- צלקות - תגובה

    יפית כהן
    25/10/2013

    בן שלום,

    כתמים אדומים אשר השאירו את חותמם בעור הפנים כתוצאה מפצעי אקנה הינם תופעה שכיחה למדי המכונה גם בשם: פיגמנטציה שלאחר דלקת ובטרמינולוגיה רפואית: Post Inflammatory Hyper Pigmantation.

    הפרעת עור זו מצביעה על ליקוי במנגנון הריפוי של הפצע, ונגרמת כתוצאה מחומרים מחוללי דלקת המעורבים בתגובה הדלקתית שבעור וכן מייצור וסינתזה של פיגמנט המלנין בעור. עוצמת/חומרת הפיגמנטציה תלוייה קשר ישיר בחומרת הדלקת ולכן הפרוטקול הטיפולי יתבסס על חומרים אנטי דלקתיים וחומרים מבהירים מדכאי ייצור פיגמנט המלנין!

    פיגמנטציה המופיעה כתוצאה מפצעי אקנה בד"כ מצביעה על פגיעה בשכבת העור העליונה של העור היא שכבת האפידרמיס או ליתר דיוק בשכבה הבאזלית של שכבת האפידרמיס(תת השכבה העמוקה יותר מבין תת שכבות האפידרמיס), המתבטאת כפי שציינתי באדמימות זמנית לא תקינה של העור או בשינויים פיגמננטרים כדוגמת פיגמנטציה שלאחר דלקת (PIH).

    הפרוטוקול הטיפולי מניסיוני בטיפול בהפרעת עור זו מתבסס על מס' עקרונות חשובים ביותר:
    א. שימוש בחומרים טופיקלים/מריחתיים אנטי דלקתיים על מנת לטפל בדלקת ובאדמימות האופיינית.
    ב.יש להמנע מכל חומר או מרכיב בתכשירי קוסמטיקה הידועים כבעלי פוטנציאל לגירוי העור כדוגמת: מרכיבי בישום, מי פנים מגרים/אלכוהול, חומרים אסטריג'נטים/מכווצים כדוגמת: הממליס
    ג. שימוש במסנני קרינה מותאמים לעורות רגישים. מומלץ מרכיבים אנאורגנים מסוג Zinc Oxide או Titanium Dioxide.
    ד.סבלנות

    בהסתייגות שלא איבחנתי את עור פניך, אמליץ לך על תכשיר בשם אקניל רוז. קרם לעור אדמומי והנמכר בבתי מרקחת ובפארמים שונים. התכשיר מכיל חומצה אזלאית בריכוז של 15%
    חומר מעולה לפיגמנטציה שלאחר דלקת שכן לחומר פעילות הידועה כמעכבת את אינזים הטירוזינאז המשתתף בתהליך יצירת פיגמנט המלנין. החומר מנטרל פעילות של רדיקלים חופשיים הנוצרים גם כתוצאה מהתהליך הדלקתי.

    בהתייחס לשאלתך לגבי תכשיר הקלו- קט לטיפול בצלקות. התכשיר מכיל סילקון
    חומר היוצר מאין שכבה אוטמת בעור ועל ידי כך יוצר מיום ומעלה רמות הלחות בעור דבר העוזר מאד לתהליך של ריפוי פצע ועידון צלקות בהתהוות.

    מניסיוני, כאשר מדובר בכתמים אדומים או חומים כתוצאה מפצעים הטיפול האולטמטיבי הינו שימוש בתכשירים אנטי דלקתיים ומדכאי ייצור מלנין כפי שרשמתי.
    מומלץ כמובן להרוות את הפנים בלחות דבר התורם לריפוי הדלקת.

    שימוש באנטי אוקסידנטים מסוג ויטמין C בפורמולציה למריחה המכילה נגזרת יציבה וחדירה לעור וכן מרכיבים מסוג תה ירוק וגליצרהייזיניק (תמצית צמח ליקוריש), הידוע בתכונותיו גם כנוגד ומרגיע אדמימות אף מומלצים.

    בכל מקרה, מאחר ולא אבחנתי את עור פניך, ממליצה לך להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שיאבחן את סוג הכתמים והישכחותן של צלקות אם וכאלו נותרו בעור פניך?
    על מנת להתאים את הפרוטוקול הטיפולי.

    לשאלות נוספות תוכל ליצור עימי קשר באופן אישי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לתשובה שרשמת

    בן 15
    25/10/2013

    תודה על המענה המהיר!
    בקשר לתשובה שלך ,אני משתמש כרגע בסבון פנים של SeboCream ,משחה לייבוש פצעי בגרות ( אקנה ) של בנזק ac 5% ופילינג של פישר פעמיים בשבוע .
    ועד לא מזמן הייתי משתמש ברקנים וואש ועברתי לסבוקרם .
    אז אולי עדיף שאני לא ישים שום תכשיר על הפנים במשך שבוע .יתן להם להתנקות ואז יקנה את הטריילר וואש ואת האקניל רוז ?
    בבקשה תעזרו. אני כבר מתוסכל כל היום אני במחשבות על איך להפטר מזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לתשובה שרשמת - תגובה

    איריס לוי
    26/10/2013

    שלום רב,

    אקנה, או פצעי בגרות היא בעיית העור השכיחה ביותר והיא נפוצה בקרב 80% מבני הנוער. בגיל ההתבגרות אין כמעט הבדל בין נערים לנערות בעצם היותם חשופים לתופעה, בצורה בה מופיע האקנה או בנזקים העלולים להיגרם עקב הזנחה או טיפול לא נכון ולא מקצועי בפצעים או בעור.

    כשם שלא ניתן לעצור את ההתבגרות ואת הפרת האיזון האיון ההורמונאלי האופיינית לתקופת ההתבגרות, כך לא ניתן למנוע את תופעת פצעי הבגרות. אולם, מודעות לבעיה, טיפול נכון במוקדים המוגלתיים מיד עם הופעת התופעה ובמהלכה, ותזונה נכונה בתקופת השינויים הפיזיולוגיים וההורמונאליים – עשויים להקל משמעותית את הסבל מהתופעה ולמנוע נזקים קוסמטיים ונפשיים לעתיד.

    הטיפול הסטנדרטי באקנה ע"י תכשירי חיטוי שהנם תכשירים קוטלי חיידקים הניתנים לרכישה ללא מרשם רופא קיימים בצורות שונות, משחות תרחיצים וקרמים. חלקם מלווים בתופעת לוואי כמו פגיעה בעור עצמו, יובש, גירוי ואודם.

    על פניו נראה לי שאתה כבר מאוד מבולבל מכל העצות, מכל התכשירים והקרמים והיות וטיפול עצמי שגוי ו/או לא זהיר עלול לגרום לנזק עתידי רב עד כדי צלקות וכיעור הפנים ומכוון שהשיקולים הנוספים בבחירת הטיפול באקנה תלויה בגיל המטופל, בדרגת הנגעים, בחומרת המחלה ובנטייתה לגרום לצלקות בעור וכתמים פיגמנטריים,

    ועל מנת שלא לגרום לנזק, אמליץ לך לפנות לרופא עור או לקוסמטיקאית מוסמכת, פרא-רפואית המתמחה בטיפול בעור אקנתי, אשר יאבחנו את התופעה וימליצו על הטיפול הנכון בעזרת התכשירים הנכונים. קוסמטיקאית מקצועית תדע גם לכוון אותך אם ובאיזו תדירות עליך לעבור טיפול קוסמטי יסודי יותר, לניקוי ניקוז הנקבוביות. בהתאם לסוג העור ומצבו.

    במקביל לטיפול אמליץ לך לשלב תוספי תזונה העובדים על הסימפטום. למניעה וטיפול בנגעי עור דלקתיים, שיקום רקמת העור ומניעת צלקות, ריפוי ואיחו פצעי עור, עידוד תהליכי ניקוי הגוף וחיזוק המערכת החיסונית.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו