פצעון גדול שצץ בזמן לקיחת רואקוטן

מנהל הפורום

 יפית כהן
יפית כהן
לקביעת תור אצל יפית כהן ללא פרסום בפורום
 
  • פצעון גדול שצץ בזמן לקיחת רואקוטן
    בר
    21/02/2017

    לוקחת רואקוטן בחודש 4, וצץ לי פצעון גדול יחסית... אני אמורה לדאוג? כי בדכ בזמן הזה האקנה יורד מה עושים?
    מפחדת שזה יישאר כאן.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעון גדול שצץ בזמן לקיחת רואקוטן

    יפית כהן
    21/02/2017

    בר שלום וברוכה הבאה לפורום,

    בהתייחס לשאלתך, אציין כי הופעתם של פצעים גדולים בזמן נטילת רואקוטן הינה תופעה שכיחה גם אם עברו 3 חודשים מתחילת השימוש בתרופה זאת. על פי התמונה ששלחת (שלא כל כך יצאה ברורה) , קשה לאבחן במדוייק אם קיים חלב בתוך הפצע.

    יש לנקוט משנה זהירות מחיטוט בפנים במיוחד בתקופת השימוש ברואקוטן. על כן, הייתי ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע על מנת לבדוק אם קיים חלב (חומר שומני בפצע) ואם ניתן לנקזו על מנת לגרום לריפוי מהיר יותר של הפצע.

    בהצלחה,
    יפית כהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו